Wczoraj byłem w serwisie swoją 3. Dostałem do polatania Y Launch z autopilotem. Pierwszy raz z niego korzystałem i jak dla mnie to nie ma on sensu, ale nie ze względu na funkcje jakie oferuje tylko jak to oferuje. Płaci się 20 koła, w zasadzie tylko po to, żeby i tak musieć włączyć kierunek i w większości przypadków pociągnąć kierownicę. Byłem gotowy dać 20 koła żeby od wjazdu do zjazdu z autostrady zapomnieć o prowadzeniu, ale to? To jakieś jaja są. Czy ja coś źle robiłem? Czy SEXY Buttons kiedy mamy rozszerzonego oferuje jakąś pomoc w tym zakresie? Cokolwiek? Gdzie tu jakikolwiek sens jest? Ostatnio ustawiam się za jakąś ciężarówką jadącą 90 i patrzę sobie przed siebie z podcastem bo nawet z SEXY Buttons jest upierdliwe wyprzedzanie, jak wciąż ktoś na dupe siada bo musi jechać 125 kiedy ja jadę 120. Więc stwierdziłem, że będę równał się do wolniejszego. Podróż zamiast 3h trwa, 3:45, ale jaki spokój człowiek ma. Po mieście nie wiem czy bym używał autopilota nawet jakby FSD było bo to frajda, ale autostrady są tak cholernie nudne. Jadąc 90 Performacne zjada 14-15 KW więc z 500 km można zrobić 😂. Te 90 to jednak słabo, ale szukam patentu by tak 110-120 sobie spokojnie latać. Macie coś?
Aktualne średnie na Photon 18 mam 19,1 KW jeżdżąc zwykle 120-125 z 6000 km przy temp 0-10 stopni. Licze na to 17 KW na lato
. Ciśnienie 3.0, w trasie podchodzi do 3.3. Tak sobie ostatnio testuje. Oglądam świat, lasy i drzewa. Coś wspaniałego 🤓.
Aktualne średnie na Photon 18 mam 19,1 KW jeżdżąc zwykle 120-125 z 6000 km przy temp 0-10 stopni. Licze na to 17 KW na lato