Rozwój SuC w Polsce

aadamuss

Posiadacz elektryka
Powrót do domu do Wrocka promem do Świnoujścia i dalej zastanawiałem się, gdzie po drodze ładować i jest całkiem kilka opcji na S3, nawet na MOP-ach. Padło jednak na SuC Szczecin bo chcieliśmy coś zjeść, choć zakładałem że i tak się podładuję po drodze. Jedzenie i kawka zajęły nam tyle, że samochód naładował się do 98%. Ze Szczecina do Wrocławia jechaliśmy jak większość samochodów czyli 120+VAT i do domu dowiozłem 13%.
Żona chciała się zatrzymywać po drodze choćby na kilka minut, ale powiedziałem jej że nie wolno być miękkim i trzeba jechać bez
Jakim autem jechałeś, ze dałeś radę ze Szczecina do Wrocławia dojechać?
 

inter

Pionier e-mobilności
A ja jak zwykle nie narzekam na infrastrukturę. Nawet po urlopie w Norge, gdzie faktycznie jakby przeszli na następny poziom - np. sporo liniowych promów jest na prąd, vide FerryCharger na zdjęciu poniżej. Może opiszę więcej w osobnym wątku - inspirowany propozycją @nabrU, by relacjonować podróże.

Powrót do domu do Wrocka promem do Świnoujścia i dalej zastanawiałem się, gdzie po drodze ładować i jest całkiem kilka opcji na S3, nawet na MOP-ach. Padło jednak na SuC Szczecin bo chcieliśmy coś zjeść, choć zakładałem że i tak się podładuję po drodze. Jedzenie i kawka zajęły nam tyle, że samochód naładował się do 98%. Ze Szczecina do Wrocławia jechaliśmy jak większość samochodów czyli 120+VAT i do domu dowiozłem 13%.
Żona chciała się zatrzymywać po drodze choćby na kilka minut, ale powiedziałem jej że nie wolno być miękkim i trzeba jechać bez przerwy…

Może powinienem napisać „A u nas w Polsce zachodniej to….” 😉😂


View attachment 29723
Teroryzujesz żonę ;)
 

inter

Pionier e-mobilności

KrzyCh

Pionier e-mobilności
No ten VAT może nie był 23%, ale sam się zdziwiłem tym zasięgiem. Może z wiatrem trochę było? A może to kwestia lakieru - w końcu to Quicksilver jest 😉.
Z drugiej strony ze Szczecina do Wrocławia jest tylko 350 km.

1751804057095.jpeg
1751804093668.jpeg
 
Top