Serdecznie gratulujemy nowym właścicielom (10.06.2022 Tesla, Warszawa) :)

jnsk3k

Zadomawiam się
A mnie obiecywali że wyślą dokumenty do rejestracji w tamten wtorek. Potem w czwartek obiecywali że wyślą dokumenty w piątek/wczoraj.. Tymczasem dalej nie są wysłane :eek:
I coś czuję że będę musiał drugi raz bilety na pociąg przekładać... (teoretycznie mam w piątek odebrać) ehhh. Ja rozumiem że mogą być opóźnienia.., ale komunikacja z klientem 0/10 XD

UPDATE: 2 minuty po moim poście dostałem maila że właśnie wysłali :D:D:D
 
Last edited:

domar

Zadomawiam się
Właśnie odebrałem dokumenty osobiście :)
Wygląda że światla matrycowe. Ktoś potwierdzi?
 

Attachments

  • 20220614_140253.jpg
    20220614_140253.jpg
    2,5 MB · Liczba wyświetleń: 44

solik

Pionier e-mobilności
Tak, to zalosne, to nie jest zadna rakietowa technologia bo eCorsa tez ma takie swiatla i tam dziala wycinanie..
 

danielm

Pionier e-mobilności
Tak, to zalosne, to nie jest zadna rakietowa technologia bo eCorsa tez ma takie swiatla i tam dziala wycinanie..
tylko że inni kupują światła razem z oprogramowaniem co jest droższe i nie musi pasować do reszty systemu. tesla sama sobie oprogramowanie pisze. tylko że idzie im to długo, mają inne priorytety
 

solik

Pionier e-mobilności
no w sumie patrzac na wycieraczki strach bedzie tego uzywac w poczatkowej fazie, bedzie zmienna ktora zamiast wylaczyc bedzie wlaczac i prosto w oczy kierowcy :)

moze zanim mi sie skonczy 3 letni najem doczekam sie kompletnego samochodu:

- aktualnych danych z nawigacji
- autopilota niezwalniajacego do 50 na 90
- wycieraczek dzialajacych i adaptacyjnych swiatel
- usuniecie bledu z rejestratorem (czerwony krzyzyk co pare dni)
 

danielm

Pionier e-mobilności
no w sumie patrzac na wycieraczki strach bedzie tego uzywac w poczatkowej fazie, bedzie zmienna ktora zamiast wylaczyc bedzie wlaczac i prosto w oczy kierowcy :)
mnie często oślepiają inni właściciele matrycowych zwłaszcza na zakrętach więc nie tęsknie za własnymi matrycami
 

solik

Pionier e-mobilności
mnie nie oslepiaja a mam duza wade, predzej kierowcy aut z zarowkamj gdzie jedno oko na maroko poziomowane przy garazu :) a adaptacyjne to realna poprawa bezpieczenstwa bo widac wiecej, wczesniej zwierzyne, pieszych bez mozgu (odblaski) zwlascza ze nie ma night vision na pokladzie (a ma to np peugeot 3008 - dziala bajecznie na zywo, do 200 metrow widzi noktowizor)

automatycznym dlugim w TM3 nie ufam, pare razy wlaczyly sie prosto w kabine auta ktore bylo kilkanascie metrow przed moim autem, w Citroenie eC4 przez 3 miesiace nigdy sie tak nie zdarzylo..
 
Last edited:

danielm

Pionier e-mobilności
mnie nie oslepiaja a mam duza wade, predzej kierowcy aut z zarowkamj gdzie jedno oko na maroko poziomowane przy garazu :) a adaptacyjne to realna poprawa bezpieczenstwa bo widac wiecej, wczesniej zwierzyne, pieszych bez mozgu (odblaski) zwlascza ze nie ma night vision na pokladzie (a ma to np peugeot 3008 - dziala bajecznie na zywo, do 200 metrow widzi noktowizor)

automatycznym dlugim w TM3 nie ufam, pare razy wlaczyly sie prosto w kabine auta ktore bylo kilkanascie metrow przed moim autem, w Citroenie eC4 przez 3 miesiace nigdy sie tak nie zdarzylo..
na pewno dla właściciela auta z matrixami to wielka poprawa, chciałbym tylko przypomnieć że do niedawna były zabronione w usa. jednak jako osoba postronna nie raz jestem oślepiany przez auto które jedzie za mną i wchodzimy w zakręt. gdy jedziemy prosto auto poprawnie wycina wiązkę skierowaną na mnie. podobnie z autami z naprzeciwka w łuku, zanim wiązkę wytnie już się mineliśmy.
 
Top