Ja i napisałem o swoich doświadczeniach w Koszalinie . Ale to byla prehistoria. Z czasów nowożytnych, to zdechlo konto Nissana i połączenie z aplikacją, chyba w ub roku. To załatwiono centralnie i zdalnie dalem hasło do konfa i mieszali z tydzień czy dwa i OK. I to tyle na 4ry lata.
Dwie wizyty. Czujnik temp fotela i konfiguracja piczatkowa SIM to 2018r i jeden przegląd za ok 500zł z wymianą filtra kabinowego i w/w zdalna naprawa.
Tyle. Koszolin był zaangażowany i nie olewający.
Samym narzekaniem nic nie wskórasz, wkurwiac sie możesz ale to g... da. Trzeba zabrać auto.
Byles tam. Wysłałeś ponaglenie, za potwierdzeniem odbioru? I do Serwisu i do Centrali.
Po za tym inni nie mają takich problemów, czyli wystarczy inny warsztat/serwis i nota bene gownianej Firmy, ktorej auta bym nigdy nie kupił, jakby nie mieli pierwszego sensownego elektryka. Bo nasz Nissan póki co jest super w swojej klasie.