Sigenergy SigenStor Battery System ESS

nnnnn

Pionier e-mobilności
System pozwalający na ładowanie DC w domu z paneli, sieci i magazynu. Wrzucam jako ciekawostkę bo ładowarka jest DC. Pomimo 11kW mocy na domu ładuje Teslę z mocą 25kW.


Całości nie ma sensu oglądać, tak od 3:30 :D

Niestety nigdzie nie pada cena tego systemu, zakładam, że za ponad 17 kWh magazynu i cały system zarządzania to koszt rzędu 100k lub więcej.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Gwarantuje, że 99,99% osob i tak się nią nie zainteresuje bo z tego co pamiętam to jest to koszt ok 4000€
pewnie tak, ale podsumowując taki system zamyka się w 60k z baterią 16kWh, ładowarką DC dwukierunkową i dość sprytnym systemem, ten ich inwerter ma wejścia na 4MPPT więc dorzucając jeszcze paneli trochę paneli mamy fajny system za 70k PLN. Wiem DYI będzie 2-3x razy tańsze, ale nie każdy potrafi.
W zeszłym roku 7.2kWp z magazynem 7.2kWh pylontech Columbus sprzedawał za cenę 73k PLN. Jest nadzieja że ceny spadną a dobrze wiedzieć że są już możliwości integracji takich systemów.
 

vwir

Pionier e-mobilności
czym się różni V2G od V2L puszczonego przez baterię i falownik? Może jakieś straty na przesyle i konwersji.
V2G jest na stałe wpięte w instalację i wtedy to ładowarka decyduje czy pobiera z samochodu prąd czy go ładuje, więc może się to dziać automagicznie, gdy na przykład braknie prądu albo gdy rośnie/spada cena godzinowa. Właściwie wtedy samochód staje się taką przerośniętą baterią.
W przypadku V2L to samochód decyduje czy oddaje czy ładuje. Czyli różnica jest zasadnicza, bo w przypadku V2L musisz kliknąć w samochodzie "zacznij oddawać prąd" a w przypadku V2G to ładowarka tym steruje i dzieje się to bez udziału człowieka.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
KIA to ma chyba tylko V2L, czyli można sobie czajnik na tym odpalić, a nie prąd do sieci wysyłać czy dom zasilać.
v2l to mam w Niro, jednak ev9 podobno ma v2x, pytanie czy odpalone w sofcie
1727941611478.png
 

Przemek1@

Nowy na Forum
No właśnie oglądałem, rewelacja. 1 klocek baterii kosztuje koło 10k, falownik 25kwh koło 15k, nie wiem ile ładowarka... To jest produkt którego szukałem jakiś czas temu i nie było...
Witam serdecznie jesteśmy Dystrybutorem marki Sigenergy ,możemy przesłać wam krótkie prezentacje możliwości, zalet i funkcjonalności systemu Sigenergy.
Chętnie umówimy się na spotkanie u Państwa w firmie celem omówienia warunków współpracy .
Możemy zorganizować szkolenia dla waszych sprzedawców oraz instalatorów .
Jeśli pojawią się pytania, to zapraszam do kontaktu.
Chciałem nadmienić ze system Sigenergy może pracować całkowicie w systemie off-grid z mocą 50 ,120 ,300 kw a nawet 2,5 MW ,w zależności od zastosowanej bramy energetycznej . System posiada również ładowarkę DC o mocy 25 kw .
Dodatkowo dołączymy dla Państwa cennik naszych produktów
Zapraszam do kontaktu :
Robert Maczionsek -501364656 mail. [email protected]
Przemysław Hatala- 604136840 mail. [email protected]
www.sigenergy.com.pl
czym się różni V2G od V2L puszczonego przez baterię i falownik? Może jakieś straty na przesyle i konwersji.

ciekawe czy będzie współpracowało z innymi magazynami. Znalazłem falownik 25kWh 16k PLN, moduły baterii 8kWh 12kPLN, ładowarka to chyba największy problem. Brakuje urządzenia które mogłoby być jednocześnie inverterem i bezpośrednio z PV ładowało samochód wspomagając się np siecią w przypadku zacienienia.

EDIT: znalazłem ładowarkę 25kW DC https://www.powerland.co.uk/products/sigenergy-sigenstor-ev-dc-charging-module-25-kw-5m-cable-ccs2 cena około 20k PLN. Może kiedyś:rolleyes: jak zejdzie do 1/5 obecnej ceny.
Witam serdecznie jesteśmy Dystrybutorem marki Sigenergy ,możemy przesłać wam krótkie prezentacje możliwości, zalet i funkcjonalności systemu Sigenergy.
Chętnie umówimy się na spotkanie u Państwa w firmie celem omówienia warunków współpracy .
Możemy zorganizować szkolenia dla waszych sprzedawców oraz instalatorów .
Jeśli pojawią się pytania, to zapraszam do kontaktu.
Chciałem nadmienić ze system Sigenergy może pracować całkowicie w systemie off-grid z mocą 50 ,120 ,300 kw a nawet 2,5 MW ,w zależności od zastosowanej bramy energetycznej . System posiada również ładowarkę DC o mocy 25 kw .
Dodatkowo dołączymy dla Państwa cennik naszych produktów
Zapraszam do kontaktu :
Robert Maczionsek -501364656 mail. [email protected]
Przemysław Hatala- 604136840 mail. [email protected]
www.sigenergy.com.pl
 
Top