Skandaliczna jakość samochodu

Bartosz

Pionier e-mobilności
Wpływa na estetykę, ale również na wartość auta przy odsprzedaży.
Nie dość, że traci na wartości zaraz po zakupie, to jeszcze wszelkie poprawki lakiernicze i zaprawki się do tego dokładają.
Tylko, że wszystkie tak mają, więc to jest bardzo względne. Nie da się praktycznie znaleźć egzemplarza bez wad lakierniczych. Tesla ma taki „styl” 😀
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Polaki nic tam nie mają, jest napisane ze wkrótce a pojawi się pewnie tuż przed upływem terminu. Ale strona u mnie się już tyle razy zmieniała, iż niczego nie można być pewnym.
Inne kraje mają termin subskrypcji i to co dokupienia i to co kupione. Tak miałem, gdy bylem poddanym Eli wbrew swojej woli.
Niestety jako PiPKa mamy z tym najgorzej, bez sklepu i wielu danych, referrali...

Ps PiPKa to Prawdziwy i Polak Katolik
 

krist

Posiadacz elektryka
Wpływa na estetykę, ale również na wartość auta przy odsprzedaży.
Nie dość, że traci na wartości zaraz po zakupie, to jeszcze wszelkie poprawki lakiernicze i zaprawki się do tego dokładają.
ja twierdzę że te niedomalowane i krzywo zlożone bedą warte najwięcej. Jak ktoś będzie sprzedawał prostą i dobrze pomalowaną teslę to od razu wiadomo że po wypadku i polski blacharz/lakiernik robił
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Odnośnie lakieru w Tesli… porównanie lakierowania do McLarena 🤔
 

krist

Posiadacz elektryka
Tesla is a company that is continually improving. Thus, it is not difficult to assume that the paint quality of a Model 3 produced next year will likely be even more refined than the vehicles being produced today. This constant improvement was recently pointed out by former GM CEO and longtime Tesla critic Bob Lutz, who admitted that a Model 3 he encountered in the wild had flawless paint and impeccable build quality — a complete antithesis to the Tesla stereotypes that have been disseminated by the company’s critics.

Przepraszam ale to są żałosne bzdury. Model 3 jest produkowany już 4 lata. Jeśli model 21 jest taki lepszy niż to co było, to nie chcę myśleć jak wyglądają wcześniejsze egzemplarze. To że lampy, zderzaki i błotniki, są żle spasowane to nie jest wymysł krytyków, to fakt. Można powiedzieć że nie przeszkadza, ale nie można twierdzić że jakość jest "flawless". Klapy tylnej to w żadnym egzemplarzu nie widziałem idealnie spasowanej, nawet jak szpary są równe, to jedna strona jest wyżej niż druga, jak u mnie. Lakier najwyraźniej partia z początku 21 roku ma poważny problem , to nie jest wymysł polski, w innych krajach też to zgłaszają. MOżna dać chlapacze i okleić, i zapewne większość egzemplarzy dotrwa do końca gwarancji, ale to że mcLaren miał podobny problem, to ma być jakies pocieszenie?
 
Top