Tesla is a company that is continually improving. Thus, it is not difficult to assume that the paint quality of a Model 3 produced next year will likely be even more refined than the vehicles being produced today. This constant improvement was recently pointed out by former GM CEO and longtime Tesla critic Bob Lutz, who admitted that a Model 3 he encountered in the wild had flawless paint and
impeccable build quality — a complete antithesis to the Tesla stereotypes that have been disseminated by the company’s critics.
Przepraszam ale to są żałosne bzdury. Model 3 jest produkowany już 4 lata. Jeśli model 21 jest taki lepszy niż to co było, to nie chcę myśleć jak wyglądają wcześniejsze egzemplarze. To że lampy, zderzaki i błotniki, są żle spasowane to nie jest wymysł krytyków, to fakt. Można powiedzieć że nie przeszkadza, ale nie można twierdzić że jakość jest "flawless". Klapy tylnej to w żadnym egzemplarzu nie widziałem idealnie spasowanej, nawet jak szpary są równe, to jedna strona jest wyżej niż druga, jak u mnie. Lakier najwyraźniej partia z początku 21 roku ma poważny problem , to nie jest wymysł polski, w innych krajach też to zgłaszają. MOżna dać chlapacze i okleić, i zapewne większość egzemplarzy dotrwa do końca gwarancji, ale to że mcLaren miał podobny problem, to ma być jakies pocieszenie?