Skandaliczna jakość samochodu

krzyss

Pionier e-mobilności

slaveq

Pionier e-mobilności
Gratulacje, super, że miałeś tyle szczęścia 🙂 Ja na prawdę nie wiem, jak to się dzieje, że jeden samochód ma powiedzmy 20 wad i to różnego typu, a drugi żadnej, albo tak, jak piszesz jedną, regulacyjną. Nie jestem tego w stanie pojąć na przykładzie chociażby lakieru, gdzie wiadomo, że auta lakieruje robot i wszystkie są w ten sam sposób później składane i transportowane, a finalnie jeden z właścicieli mówi, że jego lakier jest idealny, a drugi właściciel twierdzi, że są zacieki, sople, zalakierowane brudy pod warstwą lakieru i na dodatek uszkodzenia mechaniczne, rysy, odpryski, które zapewne powstały podczas montażu i transportu. Zobacz to są zdjęcia samochodu odbieranego tego samego dnia co Twój. Pewnie nigdy się nie dowiem dlaczego tak jest. Klamki z tyłu też masz zlicowane równo z nadwoziem, czy zapadnięte jak na tych zdjęciach? Twoje auto zostało wyprodukowane w USA? Jaki masz kolor nadwozia?

View attachment 1123
Mam dokładnie taki sam kolor i produkcja z USA :). Widać problemem jest powtarzalność.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
I w sumie dobrze że nie dają . To nie była "DUŻA NIEBIESKA" a "mała niebieska" na 16A i pies ją trącał.. Jak już to trzeba dokupić tą na 32A Dużą i wtedy evse od Tesli ma pełną moc z tej swojej jednej fazy czyli ok 7 kW


Ps. Dobrze, ze elektryki w tym TESLA mają mniej części i Tesla do tego malo kolorów , to wkrótce zabraknie "poszukiwaczom wad" miejsc gdzie by ich u innych wyszukać.
A dlaczego jednych to dotknęło a innych nie?
Jest taki stary suchar :

" Panie BOŻE!
Dlaczego Jan pije, oddaje sie rozpuscie, do Kościoła nie chodzi i ma piękny dom, cudną, wierną żonę, ma mądre dzieci itd...?
A ja bogobojny, cichy, skromny i dobry czlowiek - żonę mam szpetną, zdradza mnie, a dzieci w więzieniu siedzą. Dom spalony i ciągle mam katar?
Na to Bog rzecze: " Bo ja Was Macieju, po prostu nie lubię!"
Niedobrze, że nie dają bo sobie zrobiłem specjalnie gniazdo pod to :). Tzn przeżyje bo w środę przychodzi nrgkick z 3f 32A ale do środy muszę się ładować ze zwykłego 230V
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tylko to jest 32A z jednej fazy wiec trzeba miec w domu wyzsze zabezpieczenia minimum 40A na dom.
Dlatego lepiej kupić 3 fazową jakąkolwiek evse (trudno guziczka nie będzie) i ładować 3x16A. (ok 70 km na 1 h ładowania, do tego zminieszając stratę prądu na sam proces ładowania)
Obecnie mam dodatkowo w taryfie G12r- od 13.00 do 16.00- 1 kWh za 23 grosze brutto wg Energii, więc 11kW pozwala prawie za darmo 200-250 km zasiegu nabić w dzień, bo solary produkują np. terazz mocą ok 8 - 9 kWp

Czyli jeśli ktoś może i ma warunki, to wybor jest jeden. 3fazy z odpowiednio dobraną mocą i zabezpieczeniem przedlicznikowym. Wybrana dla siebie taryfa i póki jeszcze można to paneke PV
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Ok chyba mam coś grubszego ale nie jestem pewien. Czy to jest rdza?
 

Attachments

  • E3359AB2-7717-4770-802F-C3BADB28734D.jpeg
    E3359AB2-7717-4770-802F-C3BADB28734D.jpeg
    2,9 MB · Liczba wyświetleń: 89

Bartosz

Pionier e-mobilności
Ok chyba mam coś grubszego ale nie jestem pewien. Czy to jest rdza?
Spokojnie. To na 100% wyłazi podkład, ponieważ jest niedolakierowane. Tesle tak mają, szybko, szybko i się nie pomalowało 🙂. Znajdziesz więcej takich miejsc, jak zaczniesz szukać. Na białych najmniej widać, ponieważ podkład jest jasno szary na nich. To nie jest groźne, tylko wpływa na estetykę.
 
Last edited:

slaveq

Pionier e-mobilności
A to jak podkład to spoko :) znalazłem dwa miejsca z czymś takim w sumie przecież to auto jest cynkowane więc raczej nie rdza. Poza tym nie mam więcej uwag. Faktycznie mój Opel miejscami jest lepiej polakierowany ale naprawdę nie mam się za bardzo do czego przyczepić (odpukać) na razie
 

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Wpływa na estetykę, ale również na wartość auta przy odsprzedaży.
Nie dość, że traci na wartości zaraz po zakupie, to jeszcze wszelkie poprawki lakiernicze i zaprawki się do tego dokładają.
 
Last edited:
Top