To bez sensu. Klasyczny leasing wyjdzie pewnie z ratą trochę powyżej 3kTo ja nie wiem o co chodzi, 48msc, wartość 180k, 30k netto wpłaty, 15.000km limit, rata prawie 2.200, trochę dużo mi się wydaje.
No trochę dużo. Ja biorę co prawda dużo tańsza wersję ale auto jest moje a rata wychodzi trochę ponad 2300. Zwiększenie władcy początkowego o te 5 koła netto i zmniejszenie limitu do 10k na pewno zmniejszy ratę ale chyba nie aż o tyleTo ja nie wiem o co chodzi, 48msc, wartość 180k, 30k netto wpłaty, 15.000km limit, rata prawie 2.200, trochę dużo mi się wydaje.
W leasingu / najmie jest 30k na dzień dobry, bez żadnych kryteriów dochodowych. 18k jest tylko przy zakupie za gotówkęNo tak ale ile masz wkładu? 1600 jakoś bym przełknął ale 2.200 to jest sporo. Zwłaszcza, że lepiej wyposażony i większy Ioniq wychodzi 1800.
Zresztą, wszędzie o dotacji 40k a mi jakoś > 18k nie wychodzi.![]()