A to nie jest tak że moc ładowania zależy od temperatury baterii? Wraz ze wzrostem temperatury baterii poprzez jej ładowanie mocą 175kW spada sprawność ładowania lub BMS baterii ogranicza prąd ładowania? Czyli zarówno jak mamy 30% podładujemy 3-5 minut z mocą ~175kW jak i gdy mamy 60% i też wtedy przez te 3-5 minut ładujemy z mocą ~175kW. Gdy będziemy ładować dłużej to wtedy moc ładowania spada bo bateria się grzeje.
Az tak dobrze na pewno nie jest, żaden aku nie naładuje się 95% -> 100% z pełną mocą, nawet w idealnych warunkach, połową to byłby świetny wynik. To tak na oko
Ale właśnie, przy 60% i optymalnych warunkach, czy jesteśmy w stanie dostać 175 kW, no chociaż 150, na początku, czy już raczej to jest 100, maks 120. I dla baterii 135 to by mogło być też 100-120, przynajmniej szacując po wykresach z filmu. A jak ktoś jednak zdecyduje się na tempo nabić do pełna z prawie pełna, bo nagła podróż to wstępnie szacując ten 135 może być szybszy niż 175...
Ach te dylematy o minutę, czy dwie...