Smart #1 - wrażenia

p0li

Pionier e-mobilności
@p0li kto jak kto ale masz nosa do wyszukiwania fajnych okazji. jeden i drugi fajny. a napisz może coś o swoich odczuciach po jeździe próbnej.
czuc ze to jednak taki bardziej suv a nie plaszczak, wygodnie sie wsiada, fotele z pamiecia profilu kierowcy, nie mialem mozliwosci potestowac (bo np sa 3 stopnie rekuperacji, 3 sily wspomagania kierownicy, 3 tryby jazdy itd) bo mielismy tylko 45 minut no i jak zona przejela kierownice to juz bylo po ptokach o_O
 

krzyss

Pionier e-mobilności

vwir

Pionier e-mobilności
bylem wczoraj w hamburgu
jest do wziecia lekko uszkodzony smart#1 niebieski z czarnym dachem i grafitowa deska - ale wersja pro+
porownalem roznice:
- brak swiatel matrix
- brak pompy ciepla
- brak hud
- standardowe naglosnienie
- brak ambilight
- brak jakis 2 asystentow (nie pamietam jakich)
- jeszcze jakies rozice w tylnej kanapie
- brak grzanej kierownicy
- tanszy o 10tys €

i sie powaznie zastanawialem czy sie nie skusic, w sumie i tak 90% to jazda do/z pracy.....
ale jednak wezmiemy cos co moze od razu jezdzic a nie czekac na czesci zamienne (tego sie najbardziej balem bo auto dosc swieze i moga byc problemy z kupieniem np. zderzaka czy maski z drugiej reki
Jeszcze zdaje się nie ma ładowarki 22kW, tylko 7kW (jedna faza). No i nie wiem jak z V2L (w premium jest na pewno, w niższych wersjach nie wiem).
wersja ta sama co @vwir tylko demowka wiec nie trzeba czekac i z bialym dachem
Moja to też demówka, tylko podejrzewam, że wzięli dotację i dlatego nie mogą sprzedać przed upływem 12mies.
 
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
Rewelacyjna ta cena ! Gdybym mial to kupic to juz bym pakowal lawete.
a po co laweta? kupujesz tablice celne i jedziesz do domu :)
lampa byla tez zbita ale wymienili na nowa i auto jest w pelni jezdzace
 

p0li

Pionier e-mobilności
Jeszcze zdaje się nie ma ładowarki 22kW, tylko 7kW (jedna faza). No i nie wiem jak z V2L (w premium jest na pewno, w niższych wersjach nie wiem).

Moja to też demówka, tylko podejrzewam, że wzięli dotację i dlatego nie mogą sprzedać przed upływem 12mies.
no wlasnie pamietam ze cos tam jeszcze bylo - ladowarka to nie wiem czy nie po prostu 11kW
mozliwe ze z dotacjami, albo tzw tageszulassung - tez jakis niemiecki sposob na zaglowanie cenami - klient dostaje tansze auto ale o rok gwarancji mniej
 

krzyss

Pionier e-mobilności
a po co laweta? kupujesz tablice celne i jedziesz do domu :)
lampa byla tez zbita ale wymienili na nowa i auto jest w pelni jezdzace
A no to tym bardziej :) ja wracalem w 2020 z Magdeburga i3 z bateria 29kWh wiec problemu nie widze :) jedynie zawsze z tablicami mi robia pod gorke, ale jakos sie udaje.
A ty decydujesz sie ?
 

vwir

Pionier e-mobilności
no wlasnie pamietam ze cos tam jeszcze bylo - ladowarka to nie wiem czy nie po prostu 11kW
mozliwe ze z dotacjami, albo tzw tageszulassung - tez jakis niemiecki sposob na zaglowanie cenami - klient dostaje tansze auto ale o rok gwarancji mniej
W smartach nie ma ładowarek 11kW. Albo 7kW albo 22kW. Gwarancja ma być dwa lata, czyli raczej pełna.
 

p0li

Pionier e-mobilności
A no to tym bardziej :) ja wracalem w 2020 z Magdeburga i3 z bateria 29kWh wiec problemu nie widze :) jedynie zawsze z tablicami mi robia pod gorke, ale jakos sie udaje.
A ty decydujesz sie ?
to jest moja opcja zapasowa - zona chcialaby miec jakies auto niebite od startu ;) i jednak te swiatelka i hud jej sie spodobal ze chyba bedziemy brali wersje premium - gdyby z jakiegos powodu sie nie udalo - wtedy zostaje ten
 

vwir

Pionier e-mobilności
no wlasnie tu bym sie spieral: https://de.smart.com/de/service/warranty-terms/
pkt III

i ciekawe jak podejda do zapisu z pkt II (kraje gdzie obowiazuje gwarancja) - bo polski tam nie widze
To oznacza, że naprawy gwarancyjnej możesz dokonać wyłącznie w tych krajach. Ale nikt nie pisze o tym, że auto nie może być zarejestrowane w innym kraju. Z czym się liczę i takie też info uzyskałem w salonie.
 
Top