Śnieg spadający do bagażnika

ELuk

Pionier e-mobilności
Popieram @cooler Twoją opinie o Twoim aucie. Ta Tesla to “śmieć”, taki produkt nie miał prawa trafić do klienta.
Z moim egzemplarzem nie miałem do tej pory żadnych problemów.
I może jest tak jak piszesz, że wszystkie te auta to dno, a mój jest wyjątkiem, czyli to nie Ty jesteś pechowcem, a ja szczęściarzem. 😉
👍👍👍
 

cooler

Pionier e-mobilności
No i też zapłacisz o wiele więcej za paliwo jeśli chcesz sobie podgrzewać na postoju. Wiem z doświadczenia, bo mam też postojowe. Niby ma zużywać mało, ale odczucie było takie, że było zauważalne.
Próbowałeś kiedyś określić ile naprawdę zużywa paliwa na godzinę grzania? Podgrzanie przed jazdą to ok 3-5% w M3LR, więc dość znośnie, jakieś 2-3kWh.
 

mart15

Zadomawiam się
Wolę żeby potencjalny klient wiedział co może go spotkać, a nie tylko zachwyty, bo kogoś to może kosztować wszystkie oszczędności życia.
dlaczego miałoby to kogoś kosztować wszystkie oszczędności życia? nie naprawiali Ci tego na gwarancji bezkosztowo?
 

cooler

Pionier e-mobilności
dlaczego miałoby to kogoś kosztować wszystkie oszczędności życia? nie naprawiali Ci tego na gwarancji bezkosztowo?
Bo się naczyta zachwytów i kupi Teslę po gwarancji?
Co do naprawiania bezkosztowo: kosztowało mnie to już kilkadziesiąt dni czasu, gdzie nie miałem auta do dyspozycji i musiałem zmieniać plany żeby zawieźć je do serwisu, przez niecałe 3 lata to raczej spora strata. I prędzej to już bliżej setki niż 20 dni. Sama naprawa ogrzewania trwała ponad 2 tygodnie, czekanie na szybę czołową to ponad 30 dni.
Dlatego już się tak nie zachwycam, po prostu rzeczy które się w moich innych samochodach nie psują na gwarancji (ogrzewanie, tylna szyba, komputer, wycieraczki, kierownica, fotele, port ładowania, bagażnik i kamery) lub naprawa to max 2 dni robocze (szyba)
 

mart15

Zadomawiam się
Bo się naczyta zachwytów i kupi Teslę po gwarancji?
Od Ciebie nikt nie kupi - spokojna głowa :)

Przepraszam za zgryźliwość ale serio to nadal zadowolonych dużo więcej niż zawiedzionych a Twój egzemplarz to jednak totalna porażka. Tak czy inaczej współczuję Ci bo tak jak pisałem wcześniej - auto kupujemy jako przedmiot użytkowy a u Ciebie to faktycznie nerwy i nic więcej. Nie jestem prawnikiem ale na Twoim miejscu to wziąłbym jakąś lepszą kancelarię i wystąpił do Tesli o wymianę auta na nowy egzemplarz z tytułu rękojmi/ gwarancji
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
dlaczego miałoby to kogoś kosztować wszystkie oszczędności życia? nie naprawiali Ci tego na gwarancji bezkosztowo?
Dla mnie to cenna informacja że nie zawsze jest różowo
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
dla mnie również. i co zrobisz z tą informacją?
Ja lubię posty cooler. Są jak kubeł zimnej wody. Bo ciężko się czyta same zachwyty kiedy sam widzę, że wybór Tesli to jednak garść kompromisów w zamian za parę ciekawych dodatków.
Gdyby Tesla była kombi i miała choociaż zawieszenie typu allroad i tak trochę mniej kacza była. To pewnie już bym ją kupił.
A tak to czekam.
W dodatku jednak to się psuje, ale dziwnym trafem opinie o psuciu są zagłuszane przez kilku ludziów którzy ją chwalą, nawet jeśli mają auto 2 tygodnie.

Ale... bo musi być jakieś.
Kupił bym auto konkurencji... i pojawia się klops. Może wyglądają ładnie, za to nie mają kilku "ciekawych dodatków" typu wydajność napędu, może to fsd kiedyś wejdzie i będzie kompatybilne wstecz. Co na pewno nie wydarzy się w autach innych koncernów.

Wybór to nie 0 i 1 .
 

daniel

Señor Meme Officer
Próbowałeś kiedyś określić ile naprawdę zużywa paliwa na godzinę grzania? Podgrzanie przed jazdą to ok 3-5% w M3LR, więc dość znośnie, jakieś 2-3kWh.
Nie próbowałem. Sam silnik podaje na jałowym 0.6l/h, ale ogrzewanie postojowe ma swoją własną komorę spalania chyba. Internet podaje, że to podobna wielkość.
Co do serwisu to zgadzam się też, że nie jest za darmo. Tracisz czas i pieniądze na dojazd, nie pracujesz w tym czasie, więc dodatkowo tracisz przychód.
Jeszcze uszkodzono mi samochód na co mam dowody, ale zauważyłem za późno, więc mogę ich cmoknąć w trąbkę.
Do tego rozszczelniono układ klimatyzacji, więc musiałem jechać jeszcze raz.
Sorry, ale o serwisie to ciężko coś dobrego powiedzieć.

Ale w sumie to zabawne, że nadal masz referral w stopce. 😅
Ja swojego nigdy nie dawałem z tego względu, że nie polecałbym Tesli komuś kto nie wie na co się pisze.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
dla mnie również. i co zrobisz z tą informacją?
Trochę chłodniej j krytyczniej patrzysz na to czemu jeździsz i doceniasz (mam nadzifje ze nie póki co) że masz więcej szczescia bo się nie psuje. Poza tym tą wiedzą broni Cię przed teslaą jako stanem umysłu j rodzajem sekty co z zewnątrz nie wygląda za dobrze a wiele niestety temu uległo.
Pamiętam jak podniosło się larum jak napisałem na początku mojej bytności na tym forum - czekając na odbiór - że jest małym przegięciem że wydaje ponad 200 tys zł na auto które przechodzi jakaś metamorfozę, a nie otrzymuje dokładnej specyfikacji co kupiłem (a nie moglfm z jskis wzgledow odlozyc zakupu). Nie chodzi że mam standard i dopłaciłem do tapicerki ale np jakie mam audio i ile głośników, jaka jest moc, jaką jest pojemność i rodzaj baterii, czy nam koło zapasowe, ile jest kamer, jaka jest pojemnosc pendrive, itp, itd. co jest standardem w każdym aucie - nawet budżetowym. Wtedy poczułem napierającą siłę sekty jakbym naruszył ich mir domowy a nie kupował kota w worku.
 
Top