Śnieg spadający do bagażnika

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Specyfikacja się zbyt często zmienia, dlatego wysyłają tylko konfiguracje. Ze specyfikacja byłaby masa problemów. Usunięcie radaru, czujników, zwiększenie rozdzielczości kamer.

Rozumiem ból z powodu głośników. Ale to wina salonu. Ja zawsze o rzeczy które są dla mnie istotne proszę o potwierdzenie na maila. I chyba będę kierował sprawę do sądu niedługo bo nadal nie dostałem obiecanych punktów za odbiór na koniec poprzedniego kwartału.
Nie wiem jaki problem może mieć firma technologiczna z ustaleniem podstawowych elementów wyposażenia w produkcie który z chwilą zamówienia był juz wyprodukowany.

Jeżeli firmy popularne są w stanie wyprodukować auto z kilkudziesięcioma wariantsmi wyposażenia to nie powinno być problemu z określeniem tego w Tesli gdzie opcji jest kilka na krzyż. Nawet specyfikacja wersji bazowej dużo by pomogła- zwłaszcza kiedy obsługa jest niekompetentna
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Luz, niepotrzebnie się unosisz :)
po prostu nie rozumiesz modelu działania firmy i stąd Twoje frustracje, dlatego uważam, że tesla to nie jest auto dla Ciebie bo będziesz jeszcze wiele raz "zdziwiony" i "zawiedzony".
Co do specyfikacji to czy wiedziałeś o tym, że ten sam model auta produkowany w chinach może mieć inną specyfikację niż produkowany w niemczech albo usa?
taki urok tej marki, nie podoba Ci nie kupuj ;)
No i co z tego skoro wiadomo będzie że HL w tym okredie może być wyłącznie z Chin j produkowane suta nie różnią się od siebie.

Rozumiem że jest spora grupa nieforozwojow która bawi die w niespodzianki ale ja chciałbym wiedzieć co kupuje. Tesla jako produkt i cena jest dla mnie optymalna ale podejście sprzedażowe całkowicie niezrozumiale i nieprofesjonalne.
 

daniel

Señor Meme Officer
No i co z tego skoro wiadomo będzie że HL w tym okredie może być wyłącznie z Chin j produkowane suta nie różnią się od siebie.

Rozumiem że jest spora grupa nieforozwojow która bawi die w niespodzianki ale ja chciałbym wiedzieć co kupuje. Tesla jako produkt i cena jest dla mnie optymalna ale podejście sprzedażowe całkowicie niezrozumiale i nieprofesjonalne.
Myślę, że oni sami nie wiedzą co będą produkować za 3 miesiące. Może w międzyczasie ktoś wpadnie na pomysł jak oszczędzić 12 centów na sztuce i zmienią specyfikację. Też bym wolał wiedzieć co kupuję, ale niestety podają tylko "mniej więcej". Do tego większość filmów na YT jest z USA, więc na początku byłem przekonany, że RWD nie będzie miał dywaników i świateł przeciwmgielnych.

W takim jaki zamówisz? Albo ja czegoś nie ogarniam albo...
To czemu nie piszą "zderzaki w kolorze nadwozia", "maska i klapa bagażnika w kolorze nadwozia". Czemu napisali o lusterkach?

p.s. Posty coolera są najcenniejsze wśród uzytkowników Tesli, bo zeby się na coś świadomie zdecydowac trzeba znać wszystkie tego małe i duże wady. Zalet nie trzeba znać, one będą przyjemnymi niespodziankami. Wady natomiast mogą uprzykrzyć życie lub uniemożliwić korzystanie z samochodu nieświadomemu użytkownikowi czytającemu tylko o tym jakie zalety go czekają
Zgadzam się w 100%.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Pier....nie. Ja wskazywałem ze przydslo by się potwierdzenie co dokładnie zamawiam płacąc 200 klocków - zwykłą specyfikację ns papierze lub mailu. Dla niektórych to bez znaczenia ale po tym jak sprzedawca zapewniał mnie ze audio będzie na 17 głośnikach w tym 2 subwoofery a dostałem wersję na 9 i bez subów mogę czuć się oszukany. W 4 literach mam asystę i wiek sprzedawcy byle był on kompetentny i wiedział o czym mówi a jeżeli nie wie yo chciałbym zamiast tego otrzymać szczegóły zamówienia. I byłbym xobowuazany abyś nie decydował za mnie czy powinienem czy nie powinienem kupować Tesli bo to moja sprawa.
Wydrukowanie specyfikacji czy przesłanie jej mailem nie wpływa na koszty ale wpływa na profesjonalizm sprzedaży.
Z tego co pamiętam, o tym, że będziesz miał mniej głośników dowiedziałeś się zanim odebrałeś auto. Mogłeś anulować zamówienie i zamówić wersję LR z większą ilością głośników i nawet by Ci te 1200 PLN zaliczki nie przepadło, były takie przypadki i tesla wtedy zwracała te 1200 PLN. Więc narzekasz dla narzekania, nic by to nie zmieniło gdyby w salonie Ci powiedzieli, że jest mniej głośników albo dostałbyś to na maila i tak byś wziął tę wersję.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Z tego co pamiętam, o tym, że będziesz miał mniej głośników dowiedziałeś się zanim odebrałeś auto. Mogłeś anulować zamówienie i zamówić wersję LR z większą ilością głośników i nawet by Ci te 1200 PLN zaliczki nie przepadło, były takie przypadki i tesla wtedy zwracała te 1200 PLN. Więc narzekasz dla narzekania, nic by to nie zmieniło gdyby w salonie Ci powiedzieli, że jest mniej głośników albo dostałbyś to na maila i tak byś wziął tę wersję.
Nie - nie mogłem bo straciłem miesiąc czekając na auto a potrzebowałem faktury zakupowej tu i teraz co wiązało się z sytuacją związaną z działalnością gospodarczą.
Zmiana na LR też nie wchodziła w grę z tych samych względów.

I jeszcze raz podkreślę - jestem bardzo zadowolony z auta ale byłbym zapewne jeszcze bardziej gdyby bardziej profesjonalnie i rzetelnie podeszli do kwestii sprzedaży. Nie chodzi o dywan i kwiaty czy mistrzów świata sprzedaży ale takie elementarne niuanse jak chociażby wykaz co się kupuje za wielu nie małe pieniądze.

I najdziwniejsze jest to że Tesla na tym najbardziej traci biorąc pod uwagę co oferuje w takim standardzie (nie wspominając już o niepotrzebnym zawodzie jak u mnie). Gdyby ktoś otrzymał pełną specyfikację takiej podstawowej Tesli SR+ (szklane dachy, pompy ciepła, indywidualnie programowane pozycje kierowcy, 280KM mocy czy ile ich tam jest, wentylowane i ogrzewane siedzenia z przodu, ogrzewana kanapa z tyłu, aktywne tempomaty, interface pod spotify, netflixy, nawigacja w czasie rzeczywistym bez konieczności płatnych uaktualnień, tylne ekrany sterowania ogrzewaniem i multimediami, aluminiowe felgi <byłem przekonany że sa stalowe z kołpakiem>, 7 kamer z opcja nagrywania, autoalarm, elektrycznie podnoszona maska z tyłu, nawet rzeczone 9 głośników, pakiety aktywnego bezpieczeństwa i zylion innych udogodnień) i dokonując wyboru porównał to ze specyfikacją w takim ID.5, Skodzie, KIA, BMW czy innym Mercedesie to ta decyzja byłaby prostsza. Nagle może się okazać, że rzeczy istotne dla kupującego w konkurencji wymagają dodatkach 30-50 tys. dopłaty lub ich po prostu nie ma.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
I najdziwniejsze jest to że Tesla na tym najbardziej traci biorąc pod uwagę co oferuje w takim standardzie
Patrząc na wyniki sprzedaży, to faktycznie traci ;)
Im dłużej jestem na tym forum, tym większe mam wrażenie, że ludzi zmuszają do kupna tesli :unsure:
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
…Dla niektórych to bez znaczenia ale po tym jak sprzedawca zapewniał mnie ze audio będzie na 17 głośnikach w tym 2 subwoofery a dostałem wersję na 9 i bez subów mogę czuć się oszukany. W 4 literach mam asystę i wiek sprzedawcy byle był on kompetentny i wiedział o czym mówi a jeżeli nie wie yo chciałbym zamiast tego otrzymać szczegóły zamówienia. I byłbym xobowuazany abyś nie decydował za mnie czy powinienem czy nie powinienem kupować Tesli bo to moja sprawa.
Wydrukowanie specyfikacji czy przesłanie jej mailem nie wpływa na koszty ale wpływa na profesjonalizm sprzedaży.
Nie wiem jak teraz, ale w 2021 roku było wyszczególnione na stronie czym różni się wnętrze partial premium od premium, a wtedy nie chodziło tylko o audio, ale chociażby o podgrzewanie tylnej kanapy. Obecnie dostajesz praktycznie to samo zarówno w wersji standardowej jak i premium. Tesla naprawdę z tym miesza i często by musiała zmieniać opisy a ich system produkcji jest zupełnie inny. Jakie zamieszanie było, jak nagle zabrali czujniki parkowania. Ludzie mogli zgodzić się odebrać takie auto, albo zrezygnować. Produkują auta jak leci a potem je dopasowuja do zamówienia, stąd czas oczekiwania jest dużo niższy niż u konkurencji. Ja jak kupowałem to część dostawała baterię Panasonic, część LG która była nowością. Też o tym nikt nie mówił. Pamiętam jak byłem zły, że dostałem LG, więc po części Ciebie teraz rozumiem, choć po czasie cieszę się, że mam LG. Zobacz, ludzie zamawiali starszą wersję, a nagle dostali nową, bez przełączników kierunku jazdy czy kierunkowskazów.
Jeszcze co do kompetencji sprzedawców i szczegółowego wyposażenia to nie zawsze wygląda to tak profesjonalnie. Chyba dobrze kojarzę, że pisałeś że nie wybrałeś składanej tylnej kanapy bo myślałeś że jest w standardzie. To sprzedawca ci o tym nie powiedział? Ja znam osobę która w MB dobrała kamerę cofania, ale nikt jej nie powiedział że czujniki parkowania trzeba zamówić osobno.
Ja kupowałem MB ze stocku, sam wiesz jak jest dokładna w MB specyfikacja samochodu. Miałem w specyfikacji skrzynie biegów 9G. Sprzedawca miał to sprawdzić, niestety w drodze z salonu do domu okazało się, że przełącza tylko do 7biegu, bo skrzynia jest 7G. Tobie o głośnikach ktoś tylko powiedział, ja miałem to napisane czarno na białym. W tesli po prostu oddał bym samochód bo mam na to 14 dni, a tak w MB wchodziła w rachubę tylko sprawa sądowa, albo ugoda z dilerem.
Ciesz się autem, jak ci nie pasowało to miałeś możliwość oddania, z innych względów nie zrobiłeś tego. Sprzedawcy mówią różne rzeczy, tym bardziej jak kupowałeś samochód którego praktycznie nikt nie widział wcześniej, przecież nawet nie jeździłeś nim wcześniej tylko starsza wersją.
 

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
Ooo a mi pan z BMW powiedział że moja chłodniczka EGR jest spoko bezpieczna jak włożył w nią kamerę, i że auto mi się nie spali … Na papierze mi tego nie chciał dać, ale za dwa miesiące się okazało że jednak bezpieczna nie jest, i mam przyjechać na wymianę bo się spalę 😉

Ahh Ci panowie z BMW 🤪
 
Top