SPRZEDANE Tesla Model 3 Performance 2022 + EAP Cesja Leasingu

domas7

Zadomawiam się
Tesla Model 3 Performance 1. kwartał 2022 z rozszerzonym autopilotem, przebieg 21 000 km

Cesja leasingu BEZ odstępnego. Leasing w PKO Leasing w Euro. Dla porównania przeliczam na złotówki zgodnie z kursem 4,45 na dzień 10.07.2023

Parametry leasingu:
Kapitał do spłaty 42 709,26 EUR netto (190 056,21 PLN netto)
Rata 874,15 EUR netto (3889,97 PLN netto)
Pozostało rat: 43/59
Wykup 10 478,74 EUR netto (46 630,39 PLN netto)
Suma rat + wykup: 48 067,09 EUR netto (213 898,55 PLN netto)
Koszt leasingu obecnie (suma rat z wykupem/ kapitał) 112,54% (harmonogram zawsze można zmienić jak coś ;) )

Wartość z faktury 289 490 PLN brutto (269 990 baza + 19 500 rozszerzony autopilot). Z tego pozostało obecnie:
Kapitał: 233 769,13 PLN brutto
Łącznie z kosztami leasingu: 263 095,22 PLN brutto

Dla porównania cena nowego na chwilę obecną 276 490 PLN brutto (256 990 baza + 19 500 RAP), przy czym to jest tesla - jutro może być 5 000 PLN taniej albo 10 000 PLN drożej.

Na auto jest wykupione ubezpieczenie GAP do 20.03.2028 - rok dłużej niż leasing.

Oferowane auto to Model 3 Performance w kolorze białym (pearl white multi-coat) z czarnym wnętrzem (all black premium). Wersja najmocniejsza z przyspieszeniem według producenta 3,3s. W ramach modelu tesle wyposażone są w zasadzie tak samo, performance ma dodatkowo:
Hamulce performance
Performance z napędem na wszystkie koła
Pedały performance
Spoiler z włókna węglowego
Koła Überturbine 20"

Tesla zmienia specyfikacje swoich samochodów na bieżąco, poniżej krótka lista rzeczy, które już ma, jeszcze ma, albo już nie ma:
JESZCZE MA(czyli nowsze mogą już nie mieć):
- czujniki parkowania - obecne Tesle nie są wyposażone w czujniki parkowania, a system oparty o kamery jeszcze działa średnio, przez co w nowych samochodach nie działają niektóre funkcje, jak np. summon, czyli np wyjeżdżanie z garażu za pomocą aplikacji na telefonie

JUŻ MA(czyli starsze mogą nie mieć):
- czarne listwy drzwi i klamki
- odświeżone wnętrze
- podgrzewaną kierownicę
- procesor ryzen
- laminowane szyby boczne przednie
- pompę ciepła
- akumulator niskiego napięcie litowo-jonowy
- klapę bagażnika podnoszoną i zamykaną elektrycznie
- boombox - głośnik zewnętrzny
JUŻ NIE MA(czyli starsze mogą mieć):
- obniżone zawieszenie
- sterowane podparcie lędźwiowe fotela pasażera

Jeśli się ma możliwość ładowania auta w domu, a autem robi sie dzienne przebiegi do 300km, to takie auto jest idealnym Daily, a dodatkowo wrażenia z przyspieszenia niczym na kolejce górskiej. Nie zmieniałbym tego auta, ale niestety potrzebuje czegoś większego.

Gwarancja podstawowa do 5.03.2026 lub 80 000 km
Gwarancja na baterie i jednostkę napędową do 5.03.2030 lub 192 000 km

Auto miało malowany tylny zderzak w autoryzowanym bodyshopie w Kawęczynku we wrześniu 2022 (zainteresowanym udostępnię zdjęcia i nagrania z sentry). W drodze do Kawęczynka na te naprawę kamień uderzył w przednią szybę - przednia szyba została tam wtedy również od razu wymieniona.

Auto ma minimalne ślady użytkowania - o każde auto staram się dbać, jakby miało ze mną zostać do końca życia. Od pierwszego dnia na ekranie nałożone szkło matowe spigen, później doszła jeszcze folia PPF na plastiki na tunelu centralnym.

IMG_7847.jpg

IMG_7902.jpg

IMG_7907.jpg
IMG_8071.jpg
20230706_155043.jpg
20230706_155055.jpg
20230706_155111.jpg

20230706_155321.jpg


20230706_155414.jpg
 
Top