Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

KrzysztofFly

Moderator
Jutro jadę 420 km. Ciekawe czy będę się musiał ładować. Rano wyjeżdżam ze 100% naładowana baterią.
Będziesz musiał, albo nie będziesz musiał ;)
Innej odpowiedzi, na podstawie podanych przez Ciebie faktów nie da się udzielić ;).
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Jutro jadę 420 km. Ciekawe czy będę się musiał ładować. Rano wyjeżdżam ze 100% naładowana baterią.
Zależy od prędkości, z jaką będziesz jechał. Nie przekraczaj 100 km/h i raczej dojedziesz. Albo jedź szybko i zaplanuj po drodze jedno ładowanie. To jest prosta zależność. A co mówi wbudowana nawigacja lub ABRP?
 

CODI

Zadomawiam się
Jutro jadę 420 km. Ciekawe czy będę się musiał ładować. Rano wyjeżdżam ze 100% naładowana baterią.
Dasz radę, dasz radę, dasz radę .....!

.
.
.

Dałeś radę :) ?
I to ważne pytanie. Czort ze te auta są droższe niz spalinowe ale mam prad za darmo, naladuje w domu wezme MojElektry, jeżdze 20-30 kkm rocznie jakos sie zepnie.
Ale dobija mnie ze trzeba tym jeżdzic 90kmh aby gdzies na oparach dojechac.
Wczoraj zrobiłem szybką traske Wro-Waw-Wro (powtarzam ją regularnie), po drodze sporo elektryków ale wiekszosc z nich 90-100km/h. Jedyen Tycan z Kepna smigał ze 140k/h. Wiem są wątki o zapier....alaniu ale ja nie chce uczestniczyć w rajdzie na kropelce, chce to 350-400 km z prędkością 120km/h przejechc z A do B bez stresu i szukania i walki z kartami apkami itp . Nie ma nic gorszego jak niepewnosc czy sie uda czy nie. Jeżdze ponad 30 lat autami i bywało ju że krazyłem po Francji, Chorwacji, Serbii czy Bułgarii szukając dystrybutora LPG. Ale tam zawsze zjechac na stacje i zatankować wache.
Jeżdze na codzien "autobusem 7-os" w podtlenku LPG i powiem wam ze nie szaleję bo to pali 100 na 100 jak jadę powyzej 130 km/h, do tego hałasuje strasznie od wiatru więc od lat nie przekraczam magicznego 120km/h z ekspresówek i osiagam gdzies 450km zasiegu na trasie zimą moze 430km, latem dobijam 470km. I powiem wam ze jesli w cenie Junipera byloby podobne auto ktore robi ten zasiego w tych warunkach juz bym bral a tak czekam na lepsze czasy albo emeryture (jak nie bedzie mnie stac i bede te 90km jeżdzic za tirami :).
 
Last edited:

Krk

Posiadacz elektryka
właśnie nie wiem co to jest to 14,4 jak ze średnich wynika około 16.
Na pomarańczowo S7 tempomat na 130 i A4 bez tempomatu ale było i 140 i 110 różnie.
Na zielono krajówki 96 km/h chyba że były inne ograniczenia.

W okolicach Tarnowa pokazywało że dojadę do domu na 2% i się zastanawiałem czy nie doładować ale potem wskoczyło 4% i tak dojechałem bez żadnej spiny.
 

umcus

Pionier e-mobilności
W okolicach Tarnowa pokazywało że dojadę do domu na 2% i się zastanawiałem czy nie doładować ale potem wskoczyło 4% i tak dojechałem bez żadnej spiny.
A'propos spiny. Nie wiem jak inni, ale ja faktycznie mniej się stresuję, jak widzę procenty (bez skojarzeń ;) ). 5% mniej mnie stresuje, niż 22 km. W spalinówce przy 50 już miałem lekki stres, generalnie jeździłem w zakresie full - 1/4 baku i tankowałem. Teraz 10% i nadal zero stresu. Co ciekawe, zauważyliście, że nawet przy 3% Y nadal przyspiesza jak szalony? Tzn. spodziewałem się, że przy 5-10% moc będzie bardziej ograniczona.
 
Top