SR czy LR

bte

Zadomawiam się
Sprawdź ustawienia ABRP, w szczególności temperaturę. Obstawiam, że masz ustawione 20°C, bo tak chyba jest domyślnie. Przestaw na 0°C i sprawdzaj raczej tak, to będziesz miał taki gorszy scenariusz.
No i zależy skąd jedziesz, @krzyss z Warszawy.
Ja też kilkanaście razy robiłem trasę Warszawa - Poznań i potwierdzam, że jest na styk zasięgu TM3 LR. Latem się da, zimą jest ciężko.
Kurcze, gdzie macie temperaturę? Przekopałem aplikację mobilną i wersję webową i nigdzie tego nie widzę.

Aaaa, dobra, "początkowa temperatura pojazdu". Nie było tematu.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Kurcze, gdzie macie temperaturę? Przekopałem aplikację mobilną i wersję webową i nigdzie tego nie widzę.

Aaaa, dobra, "początkowa temperatura pojazdu". Nie było tematu.
w zakładce warunki drogowe, możesz też zmienić temperaturę zewnętrzną i prędkość wiatru
 

Michal

Moderator

raph

Zadomawiam się
Ja tez duzo razy tą trasę robiłem. Myślę, że byłbym w stanie zwolnić na niektórych odcinkach, szczególnie Warszawa-Łódź ;) Bardziej ufam Tobie niż ABRP, a tak na prawdę przekonałbym się jadąc samemu kilka razy na różnych odcinkach :)
Jeszcze jedno pytanie.

Jak długo planujesz użytkować auto? Jeśli 3-4 lata to SR'ka mniej straci na wartości.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Sprawdź ustawienia ABRP, w szczególności temperaturę. Obstawiam, że masz ustawione 20°C, bo tak chyba jest domyślnie. Przestaw na 0°C i sprawdzaj raczej tak, to będziesz miał taki gorszy scenariusz.
No i zależy skąd jedziesz, @krzyss z Warszawy.
Ja też kilkanaście razy robiłem trasę Warszawa - Poznań i potwierdzam, że jest na styk zasięgu TM3 LR. Latem się da, zimą jest ciężko.
Za to z powrotem bez problemu.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Ja mam LR bo chciałem auto szybsze, większy zasięg to dodatkowy plus. Wszystko zależy kto czym wcześniej jeździł, bo SR 6s do setki dla wielu osób też będzie kosmos :)

Przy LR trasa 120-150km/h w zimie, Warszawa > SUC Katowice równo 300kilometrów i zostało mi 6%. W lato jeszcze nie testowałem :D

Na LR masz dodatkowo gwarancje do 192tys km na SR do 160tys km.
Przy jakiej prędkości? Prawy czy lewy pas?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Elektryk tylko z 4x4 (dwie osie).ze wzg na moment
E Pedal, ze wzg na komfort
Mniej jak 5sek do setki, bo to w mieście i ruchu jest przydatne
Zasieg realny ok 350km, tyle że juz wystarczy
Ładowanie minimum 150kw, pozwala sie wysikać i umyc ręce, zjeść i nie czekać dłużej
Ma mieć frunk dla wygody zakupowej
To dla mnie cechy w 100% obowiązkowe u EV.
 
Top