SR czy LR

p0li

Pionier e-mobilności
Nie nawiasy, tylko cudzysłowie jak coś.
Podesłałem też link, gdzie możesz sobie sprawdzić wzory i samodzielnie poszukać jak masa może wpływać na opory toczenia.
nie musze sprawdzac - przez ostatnie 6 lat uzywalem ich na co dzien projektujac samochody elektryczne i wodorowe na zyczenie klientow (@pmlody - uzupelnij cv w mojej teczce ;)) i niejedna symulacje sprawdzalem jezdzac w praktyce samochodami z tensometrami na wale napedowym
Od czasu do czasu ktoś napisze coś, czego nie rozumiem i wtedy sprawdzam wpisy zablokowanych ale z Toba raz za razem przekonuję się, że nie warto ;)
i bardzo dobrze - zyj sobie w swojej banieczce samozadowolenia i odbijaj argumenty stwierdzeniami " a u mnie dziala" "nie masz tesli to sie nie znasz" "nie stac cie" itp...
 
Last edited:

Michal

Moderator

Michal

Moderator

zibizz1

Pionier e-mobilności
Zysk z rekuperacji w trasie jest żaden, więc nie zrobiłoby się mniej.
Zależy jak kto jeździ i jaki ruch, hamowanie w 2 tonowym aucie bez rekuperacji z 130 do 90 to 170Wh. Z 140 do 0 jest 420Wh. Żeby to przemówiło to trzeba sobie wyobrazić że zarabiamy 20tys a dodatkowe 100-300zł kilka razy w miesiącu to dla nas żaden zysk;)
 

Michal

Moderator
Top