SR+ czym rozni sie w detalach od LR?

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Pytanie wydaje sie glupie, ale chodzac po stronie tesli zauwazylem, ze przy kliknieciu na LR pojawiaja sie na wizualizacji dodatkowe kamery na samochodzie.

I tu zaczalem sie bac o brata, ktory chce wziac SR+ i dowiedzial sie od milego forumowicza, ze LR super sobie radzi w korku i w ogole ma to co brat od samochodu oczekuje. Ale czy SR+ w podstawie ma to samo?

Bo ze strony elektrowoz wiem o innym typie baterii (ale akurat to ladowanie do 100% jest oczekiwane).

Czy te podwojne szyby z przodu, elektryczna klapa bagaznika, szklany dach, grzane fotele, pompa ciepla sa kazdym modelu 3?

Czy z racji braku silnika z przodu SR+ ma wiekszy frunk?

Moze to gdzies jest na stronie tesli, tylko w prownaniu do innych producentow, nie ma typowego katalogu/konfiguratora.
 

Michal

Moderator
Na moją najlepszą wiedzę, różnice to w TM3SR+:
* mniejsza bateria
* związane z mniejszą baterią wolniejsze ładowanie - max 170 kW zamiast 250kW.
* napęd tylko na tylną oś
* mniej głośników i brak subwoofera
* brak ogrzewanych siedzeń na tylnej kanapie
* brak podgrzewanej kierownicy
* może jeszcze brakować "oświetlenia nastrojowego" (oświetlenia przestrzeni na nogi)
* do SR+ dostajesz też subskrypcję na premium na 1 miesiąc zamiast na 12 - moim zdaniem nie przydaje się

Autopilot powinien działać tak samo, więc w korkach nic się nie zmieni, no może poza mniejszym pier...nięciem basu :)
 

Michal

Moderator
Widzę w opisie wnętrza takie różnice:
TM3SR+TM3LR

Audio i multimedia
  1. Ulepszony system audio — dźwięk przestrzenny
  2. Muzyka i multimedia przez Bluetooth®
  3. Port USB-A w schowku podręcznym z dołączonym przenośnym urządzeniem pamięci o pojemności 128 GB

Komfort

  1. Przednie siedzenia podgrzewane i regulowane elektrycznie
  2. Przyciemniany szklany dach chroniący przed promieniowaniem ultrafioletowym i podczerwonym


Wygoda

  1. Lusterka boczne automatycznie przyciemniane, elektrycznie składane i podgrzewane
  2. Własne ustawienia kierowcy
  3. Konsola centralna ze schowkiem, 4 portami USB i możliwością bezprzewodowego ładowania 2 smartfonów


Łączność Premium, bezpłatnie przez 30 dni


  1. Wizualizacja ruchu drogowego
  2. Mapy satelitarne
  3. Przesyłanie strumieniowe wideo, umożliwiające dostęp do treści z serwisów Netflix, Youtube, Twitch i nie tylko
  4. Caraoke
  5. Przesyłanie strumieniowe muzyki
  6. Przeglądarka internetowa
    *Nowe funkcje mogą podlegać dodatkowym opłatom.

Audio i multimedia

  1. System audio klasy Premium — 14 głośników, 1 subwoofer, 2 wzmacniacze i dźwięk przestrzenny
  2. Muzyka i multimedia przez Bluetooth®
  3. Port USB-A w schowku podręcznym z dołączonym przenośnym urządzeniem pamięci o pojemności 128 GB

Komfort

  1. Przednie siedzenia regulowane elektrycznie
  2. Podgrzewane przednie i tylne siedzenia
  3. Podgrzewana kierownica
  4. Przyciemniany szklany dach chroniący przed promieniowaniem ultrafioletowym i podczerwonym
  5. Dywaniki we wnętrzu

Wygoda

  1. Światła przeciwmgielne LED
  2. Lusterka boczne automatycznie przyciemniane, elektrycznie składane i podgrzewane
  3. Własne ustawienia kierowcy
  4. Konsola centralna ze schowkiem, 4 portami USB i możliwością bezprzewodowego ładowania 2 smartfonów

Łączność Premium, 1 rok bezpłatnie

  1. Wizualizacja ruchu drogowego
  2. Mapy satelitarne
  3. Przesyłanie strumieniowe wideo, umożliwiające dostęp do treści z serwisów Netflix, Youtube, Twitch i nie tylko
  4. Caraoke
  5. Przesyłanie strumieniowe muzyki
  6. Przeglądarka internetowa
    *Nowe funkcje mogą podlegać dodatkowym opłatom.
 

Michal

Moderator
Dane dostępne po kliknięciu tutaj i przejściu w pokazanej galerii do końca na prawo:
1630938103226.png
 

Szatan

Posiadacz elektryka
LR i P maja tapicerkę premium, lepsza niż w SR+,
Ludzie mówią, że w SR+ bardziej się pocą niż w P/LR.

Te rzeczy o których piszemy dotyczą najnowszej 2021. Jeśli Twój brak chce kupić używany z poprzednich roczników to różnice będą inne.
 

Michal

Moderator
Moim zdaniem nie ma różnicy jeśli chodzi o siedzenia poza tym podgrzewaniem tylnej kanapy, które w SR+ jest wyłączone ale zamontowane.
 

Ciechan

Fachowiec
Na moją najlepszą wiedzę, różnice to w TM3SR+:
* mniejsza bateria
* związane z mniejszą baterią wolniejsze ładowanie - max 170 kW zamiast 250kW.
* napęd tylko na tylną oś
* mniej głośników i brak subwoofera
* brak ogrzewanych siedzeń na tylnej kanapie
* brak podgrzewanej kierownicy
* może jeszcze brakować "oświetlenia nastrojowego" (oświetlenia przestrzeni na nogi)
* do SR+ dostajesz też subskrypcję na premium na 1 miesiąc zamiast na 12 - moim zdaniem nie przydaje się

Autopilot powinien działać tak samo, więc w korkach nic się nie zmieni, no może poza mniejszym pier...nięciem basu :)
Zamówiłem sr+ i w sumie poza oczywistym zasięgiem, nie widzę jakiś wielkich wad tego rozwiązania (przynajmniej wartych 33 tys zl).

Natomiast spora różnica z tego co mówisz jest w dźwięku- brak woofera będzie robić pewnie spora różnice.

1. Jakim cudem użytkownicy nie wskazują przepaści w jakości dźwięku? Większość z nich raczej mówi że jest słabszy, ale nadal świetny- jak dźwięk z tępym basem może być świetny?

2. Czy sprzęt jest fizycznie na pokładzie i da się go odblokować?

3. Dlaczego nie warto płacić za premium łączność? Nie myślę tu o netflixie tylko bardziej o trafficu- nawigacja bez korków traci sens.

Pozdr
 

Michal

Moderator
Zamówiłem sr+ i w sumie poza oczywistym zasięgiem, nie widzę jakiś wielkich wad tego rozwiązania (przynajmniej wartych 33 tys zl).

Natomiast spora różnica z tego co mówisz jest w dźwięku- brak woofera będzie robić pewnie spora różnice.

1. Jakim cudem użytkownicy nie wskazują przepaści w jakości dźwięku? Większość z nich raczej mówi że jest słabszy, ale nadal świetny- jak dźwięk z tępym basem może być świetny?

2. Czy sprzęt jest fizycznie na pokładzie i da się go odblokować?

3. Dlaczego nie warto płacić za premium łączność? Nie myślę tu o netflixie tylko bardziej o trafficu- nawigacja bez korków traci sens.

Pozdr
1. Nie wiem czy jest "przepaść". Przepaść to była pomiędzy moim Clio 98 i ceedem 2015 ;)

2. Fizycznie nie ma subwoofera.

3. Nawigacja i tak uwzględnia korki/traffic - nie jest on tylko pokazywany na mapie. Z satelity korzystam okazjonalnie, z Netflix/YouTube praktycznie w ogóle odkąd ładowanie mam w domu, a nie na mieście. Ale nawet wtedy wystarczy sobie zrobić hotspot z telefonu i Netflix/YT normalnie odpalisz.
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Dzieki wszystkim za odpowiedzi, ale w sumie nadal nie wiem, jak potwierdzic pompe ciepla i jazde w korku, podwojne przednie szyby, elektrycznie otwierana klape bagaznika - chyba, ze ktos ma tegoroczna SR+.

Ktos juz jezdzil SR+ i moze napisac czy tylna os wystarczy do hamowania bez uzywania hamulcow w codziennym zyciu, czy juz jest tej regeneracji za malo?

O zasieg w zimie chyba nie moge jeszcze pytac, bo obecne baterie w SR+ nie widzialy nigdy polskiej zimy.
 
Top