SR+ czym rozni sie w detalach od LR?

Ciechan

Fachowiec
Kilka moich spostrzeżeń z pierwszego dnia tm3sr+ - wcześniej miałem bmw 5 g30 2019, alfe giulie 280km, giuliette 240, mazdę 6 165km

- mega frajda z jazdy
- Autopilot działa super w trasie
- wykonanie świetne, żadnych uwag przy odbiorze
- spasowanie 4+ - ale jak na te legendy o tesli bardzo dobre
- materiały- drewno świetne, boczki super, plastiki spoko, siedzenia jakościowo 3 (skóra weganska... Jak można w ogóle coś tak nazwać, to jak rostbef z marchewki), wygodowo 4 (Alfy też 4, bmw najwyższa wersja z masażami 5)
- ergonomia, bagażniki, miejsce bardzo dobre
- zasieg - jest ok, jazdą mieszana średnia 12-14 zależy od momentu. Podany zasieg zwykle przekracza 400km
- ładowanie- na greenwayu pelne 50, na sucu trochę się zawiodłem- 78 max
- audio - między hk w giulii a hk w bmw. Lr musi być super, kiedyś aż posłucham z ciekawości. Ogólnie zadowolony.
- światła- nie są to adaptivy z bmw, ale lepsze niż w alfach. Beam działa bardzo poprawnie (diod nie ma ale ilość kamer na pewno pomaga)
- jakość ekranu świetna.

Naprawdę miałem w życiu parę aut, ciężko mi się do czegoś uczepić.

Może szczelność na wodę- opłukałem na myjnii i cały port i frunk w kroplach
 

danielm

Pionier e-mobilności
Kilka moich spostrzeżeń z pierwszego dnia tm3sr+ - wcześniej miałem bmw 5 g30 2019, alfe giulie 280km, giuliette 240, mazdę 6 165km

- mega frajda z jazdy
- Autopilot działa super w trasie
- wykonanie świetne, żadnych uwag przy odbiorze
- spasowanie 4+ - ale jak na te legendy o tesli bardzo dobre
- materiały- drewno świetne, boczki super, plastiki spoko, siedzenia jakościowo 3 (skóra weganska... Jak można w ogóle coś tak nazwać, to jak rostbef z marchewki), wygodowo 4 (Alfy też 4, bmw najwyższa wersja z masażami 5)
- ergonomia, bagażniki, miejsce bardzo dobre
- zasieg - jest ok, jazdą mieszana średnia 12-14 zależy od momentu. Podany zasieg zwykle przekracza 400km
- ładowanie- na greenwayu pelne 50, na sucu trochę się zawiodłem- 78 max
- audio - między hk w giulii a hk w bmw. Lr musi być super, kiedyś aż posłucham z ciekawości. Ogólnie zadowolony.
- światła- nie są to adaptivy z bmw, ale lepsze niż w alfach. Beam działa bardzo poprawnie (diod nie ma ale ilość kamer na pewno pomaga)
- jakość ekranu świetna.

Naprawdę miałem w życiu parę aut, ciężko mi się do czegoś uczepić.

Może szczelność na wodę- opłukałem na myjnii i cały port i frunk w kroplach
ładowanie na SC zależy od stanu baterii. spada od 30%, powyżej 50% jest już wolno. rocznik 2019 wygląda tak:
 

Attachments

  • sesje ładowania v3.png
    sesje ładowania v3.png
    29,4 KB · Liczba wyświetleń: 86

solik

Pionier e-mobilności
Fajnie przeczytac opinie kogos kto mial Giulie 280km, sam mysle o zmianie z auta o osiagach i spalaniu (zwlaszcza w miescie..) Giulii 280 na SR+ wiec opinia przydatna :)

5er to segment E wiec tutaj odpowiednikiem bylaby Ska bo TM3 to segment D wiec 3er ale to taki szczegolik

ogolnie cenowo SR+ podgryza albo zagryza odpowiednik mocowy i wyposazeniowy z danego segmentu spalinowego a koszty utrzymania nawet jesli ktos laduje sie tylko (przyjety wariant pesymistyczny bo nie wiem, ktos mieszka w bloku albo sie buduje) na platnych DC w porownaniu do spalania 12-14l benzyny sa nieporownywalnie nizsze..
 
Last edited:

Ciechan

Fachowiec
Fajnie przeczytac opinie kogos kto mial Giulie 280km, sam mysle o zmianie z auta o osiagach i spalaniu (zwlaszcza w miescie..) Giulii 280 na SR+ wiec opinia przydatna :)

5er to segment E wiec tutaj odpowiednikiem bylaby Ska bo TM3 to segment D wiec 3er ale to taki szczegolik

ogolnie cenowo SR+ podgryza albo zagryza odpowiednik mocowy i wyposazeniowy z danego segmentu spalinowego a koszty utrzymania nawet jesli ktos laduje sie tylko (przyjety wariant pesymistyczny bo nie wiem, ktos mieszka w bloku albo sie buduje) na platnych DC w porownaniu do spalania 12-14l benzyny sa nieporownywalnie nizsze..
No tak zgoda z bmw, ale też model s nie jest lepiej wykonany niż tm3, więc w wielu aspektach to jest ta sama klasa co Giulia - do bmki ma start tylko w przestrzeni, wielkości, podświetlaniu klamek etc ;) zmieniaj spokojnie - nie ma wg mnie lepszego auta do 200k - jest większa frajda niż z aut za 240 tys (stelvio, stinger). A tam z kolei zdetronizuje je tm3lr. Wydaje mi się że pierwsze ciekawe auto idąc dalej to jest m340i i mach-e, ale to już półka powyżej 250k
 

newbe

Posiadacz elektryka
bez sensu. wszystkie SR+ mają podgrzewane tylne fotele, dlaczego nowe miałyby dostać je za darmo a stare nie?
Mi się wydaję że to czysty marketing.
Co chętniej kupią: Podgrzewanie siedzeń z tyłu lub 0.5s przyspieszenia? Przyspieszenie.
Zabieramy przyspieszenie, zwiększamy cenę bo dajemy większą baterię i żeby nie bolało to dajemy w standardzie aktywowane grzałki kierownicy oraz tylnych siedzeń.
Jak ktoś porówna do innego elektryka w podstawowej konfiguracji to 6.1s nadal biję na głowę, a kierownicą i fotele już tak nie klują w oczy, w konkurencji nie są nawet wkładane do samochodu w fabryce.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Mi się wydaję że to czysty marketing.
Co chętniej kupią: Podgrzewanie siedzeń z tyłu lub 0.5s przyspieszenia? Przyspieszenie.
Zabieramy przyspieszenie, zwiększamy cenę bo dajemy większą baterię i żeby nie bolało to dajemy w standardzie aktywowane grzałki kierownicy oraz tylnych siedzeń.
Jak ktoś porówna do innego elektryka w podstawowej konfiguracji to 6.1s nadal biję na głowę, a kierownicą i fotele już tak nie klują w oczy, w konkurencji nie są nawet wkładane do samochodu w fabryce.
wróżysz z fusów
 
Top