Tesla pewnie celowo sobie nogę podkłada żeby tylko przypadkiem nie wybudowaćCo ciekawe Greenway zaraz obok nie ma takich problemów jak Tesla
wyszukiwarka.gunb.gov.pl/zgloszenie/3d00d57f-cc32-415f-bcc3-d2b47ffb1855/
Tylko, że GW stawia pewnie 1 ładowarkę o mocy ok 200kW a Tesla kilka po 250kW więc potrzebuje i większego przyłącza i większego placuCo ciekawe Greenway zaraz obok nie ma takich problemów jak Tesla
wyszukiwarka.gunb.gov.pl/zgloszenie/3d00d57f-cc32-415f-bcc3-d2b47ffb1855/
Tylko, że zarówno w jednym jak i drugim przypadku robi się projekt, dysponując warunkami przyłączenia itd. A projektant chyba nie składa finalnie byle czego.Tylko, że GW stawia pewnie 1 ładowarkę o mocy ok 200kW a Tesla kilka po 250kW więc potrzebuje i większego przyłącza i większego placu
Dokumentację dla Gliwic opracowywał ten sam Projektant i tam Inwestor był wzywany do uzupełnienia braków. Braki uzupełniono więc sprzeciwu nie zgłoszono. Niestety co Urząd to wymagania...Coś firmy wynajęte przez Teslę nie umieją w dokumentacje, bo Odolion też dostał odmowę.
Co do lokalizacji to żadna niespodzianka, od dawna się mówiło, że tu ma być. Pytanie tylko co jest powodem odmowy i jak bardzo to opóźni / uniemożliwi budowę.
Dokładnie tak jest, na 12 stanowisk 250kW potrzeba 1MWPodejrzewam, że z sumą mocy jest tak samo jak z obliczaniem zajętości traktów telekomunikacyjnych - nigdy nie daje się 100% od jakichś progów, bo taka zajętość zdarza się rzadko.
Takie wymiarowanie na papierze, to były całkiem fajne zajęcia na studiach.