Na to wygląda, 12x V4Ciekawe ile będzie stanowisk? 3 szafy na zdjęciu widziałem, czy to byly wszystkie?
To kurcze słabo - przy ruchliwej autostradzie - powinno być 20+ co najmniej, tym bardziej jeśli ma być ogólnodostępnyNa to wygląda, 12x V4
3 kartony na zdjęciu po 4 słupki. 12szt czyli standardCiekawe ile będzie stanowisk? 3 szafy na zdjęciu widziałem, czy to byly wszystkie?
A wg mnie lepiej więcej lokalizacji po 12 słupków niż parę po 20-24. Pamiętaj że w takich lokalizacjach jak wielki parking bardzo łatwo rozbudować lokalizację o dodatkowe słupki. Tym bardziej, że akurat tu w Komornikach "prądu" na pewno nie braknie.Też uważam, że w Polsce to lipa z tymi SuC: nie dośċ, że instalacje kameralne po 12 szt. zamiast po 20, to jeszcze udostępnią innym elektrykom. Zamiast dziwnych lokalizacji na tyłach parkingów Auchan w tempie 1 SuC na kwartał, oczekiwałbym przynajmniej po te kilkanaście stanowisk na każdym MOP do końca tego kwartału.
Nawet płot na tych zdjęciach z Poznania nie jest odpowiednio obrandowany, tylko zwyczajnie biały.
Mówię Wam - Tesla się kończy.
Każdy ma prawo do swojego osądu, fajnie że coś się ruszyło, ale jeszcze fajniej byłoby, żeby podeszli do tematu bardziej przyszłościowo (czytaj więcej stanowisk na kluczowych SuC), bo za chwilę znowu się wszystko zapcha, szczególnie w ruchliwych lokalizacjach. Warto spojrzeć z jakim rozmachem podchodzą do tematu Niemcy, Francuzi czy Holendrzy. W większych hubach maja po kilkadziesiąt stanowisk - SuC, Ionity i inni operatorzy i mimo dużo większej ilości aut elektrycznych jeszcze nie trafiłem na kolejkę.Też uważam, że w Polsce to lipa z tymi SuC: nie dośċ, że instalacje kameralne po 12 szt. zamiast po 20, to jeszcze udostępnią innym elektrykom. Zamiast dziwnych lokalizacji na tyłach parkingów Auchan w tempie 1 SuC na kwartał, oczekiwałbym przynajmniej po te kilkanaście stanowisk na każdym MOP do końca tego kwartału.
Nawet płot na tych zdjęciach z Poznania nie jest odpowiednio obrandowany, tylko zwyczajnie biały.
Mówię Wam - Tesla się kończy.
No właśnie w tym tkwi problem - w ilości aut. Myślę, że Tesla nie będzie nadmiernie inwestować w SuC w kraju gdzie ma niską sprzedaż.Każdy ma prawo do swojego osądu, fajnie że coś się ruszyło, ale jeszcze fajniej byłoby, żeby podeszli do tematu bardziej przyszłościowo (czytaj więcej stanowisk na kluczowych SuC), bo za chwilę znowu się wszystko zapcha, szczególnie w ruchliwych lokalizacjach. Warto spojrzeć z jakim rozmachem podchodzą do tematu Niemcy, Francuzi czy Holendrzy. W większych hubach maja po kilkadziesiąt stanowisk - SuC, Ionity i inni operatorzy i mimo dużo większej ilości aut elektrycznych jeszcze nie trafiłem na kolejkę.