SUC Poznań południe

KrzyCh

Pionier e-mobilności
Też uważam, że w Polsce to lipa z tymi SuC: nie dośċ, że instalacje kameralne po 12 szt. zamiast po 20, to jeszcze udostępnią innym elektrykom. Zamiast dziwnych lokalizacji na tyłach parkingów Auchan w tempie 1 SuC na kwartał, oczekiwałbym przynajmniej po te kilkanaście stanowisk na każdym MOP do końca tego kwartału.
Nawet płot na tych zdjęciach z Poznania nie jest odpowiednio obrandowany, tylko zwyczajnie biały.
Mówię Wam - Tesla się kończy.
 

Kazek

Fachowiec
Też uważam, że w Polsce to lipa z tymi SuC: nie dośċ, że instalacje kameralne po 12 szt. zamiast po 20, to jeszcze udostępnią innym elektrykom. Zamiast dziwnych lokalizacji na tyłach parkingów Auchan w tempie 1 SuC na kwartał, oczekiwałbym przynajmniej po te kilkanaście stanowisk na każdym MOP do końca tego kwartału.
Nawet płot na tych zdjęciach z Poznania nie jest odpowiednio obrandowany, tylko zwyczajnie biały.
Mówię Wam - Tesla się kończy.
A wg mnie lepiej więcej lokalizacji po 12 słupków niż parę po 20-24. Pamiętaj że w takich lokalizacjach jak wielki parking bardzo łatwo rozbudować lokalizację o dodatkowe słupki. Tym bardziej, że akurat tu w Komornikach "prądu" na pewno nie braknie.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Też uważam, że w Polsce to lipa z tymi SuC: nie dośċ, że instalacje kameralne po 12 szt. zamiast po 20, to jeszcze udostępnią innym elektrykom. Zamiast dziwnych lokalizacji na tyłach parkingów Auchan w tempie 1 SuC na kwartał, oczekiwałbym przynajmniej po te kilkanaście stanowisk na każdym MOP do końca tego kwartału.
Nawet płot na tych zdjęciach z Poznania nie jest odpowiednio obrandowany, tylko zwyczajnie biały.
Mówię Wam - Tesla się kończy.
Każdy ma prawo do swojego osądu, fajnie że coś się ruszyło, ale jeszcze fajniej byłoby, żeby podeszli do tematu bardziej przyszłościowo (czytaj więcej stanowisk na kluczowych SuC), bo za chwilę znowu się wszystko zapcha, szczególnie w ruchliwych lokalizacjach. Warto spojrzeć z jakim rozmachem podchodzą do tematu Niemcy, Francuzi czy Holendrzy. W większych hubach maja po kilkadziesiąt stanowisk - SuC, Ionity i inni operatorzy i mimo dużo większej ilości aut elektrycznych jeszcze nie trafiłem na kolejkę.
 

Piotr

Posiadacz elektryka
Każdy ma prawo do swojego osądu, fajnie że coś się ruszyło, ale jeszcze fajniej byłoby, żeby podeszli do tematu bardziej przyszłościowo (czytaj więcej stanowisk na kluczowych SuC), bo za chwilę znowu się wszystko zapcha, szczególnie w ruchliwych lokalizacjach. Warto spojrzeć z jakim rozmachem podchodzą do tematu Niemcy, Francuzi czy Holendrzy. W większych hubach maja po kilkadziesiąt stanowisk - SuC, Ionity i inni operatorzy i mimo dużo większej ilości aut elektrycznych jeszcze nie trafiłem na kolejkę.
No właśnie w tym tkwi problem - w ilości aut. Myślę, że Tesla nie będzie nadmiernie inwestować w SuC w kraju gdzie ma niską sprzedaż.
 
Top