SUC Poznań południe

nabrU

Moderator
Z rowerami na haku można podjechać

Jasne... Czasami trzeba pomyśleć, że EV mogą mieć osoby niepełnosprawne (albo można przewozić osoby niepełnosprawne, które mogą chcieć wysiąść w trakcie ładowania / korzystają z wózków inwalidzkich).
 

rogeer

Fachowiec
Przepraszam za drobny offtopic ale akurat ten Supercharger będę miał po drodzę do rodziny i być może skorzystam.
Patrząc na film zacząłem się zastanawiać jak mógłbym na tym ładować nie-Teslę a MEBa z portem z prawej strony. Owszem wiem, że jeszcze takie ładowanie nie działa ale ma działać w przyszłości. Także wiem, że musze założyć konto w apce Tesli, dodać kartę a auto jest kompatybilne.
Natomiast jak mam podjechać żeby nie blokować innych aut? W Poznaniu te słupki są umiejscowione centralnie więc kabel chyba sięgnie do portu z prawej strony? W innych wersjach te słupki są raz pomiędzy raz jakoś z boku. We Wrocławiu chyba będą inaczej ustawione podwójnie i pomiędzy miejscami do parkowania. Wtedy chyba będę musiał się ustawić tak, że zajmę w sumie dwa miejsca do ładowania dla Tesli. To się jakoś różni pomiędzy V2,V3,V4? One są standardowo jakoś budowane?
Zna ktoś miejsce gdzie znajdę jakąś etykietę ładowania na SuC'ach dla innych aut?
 

nabrU

Moderator
Przy słupkach V4 kabel jest na tyle długi, że parkując Twój samochód tyłem w Poznaniu sięgnie do gniazda w ID.4 (które jest na tyle po prawej stronie). Więc ładujesz się bez obawy o blokowanie jakiegokolwiek stanowiska, taka sytuacja występuje jedynie przy udostępnionych słupkach V3.
Przy słupkach z boku stanowiska - parkujesz jak Ci wygodnie (tzn. jak najlepiej do Twojego portu ładowania)
 

Najnowsze dyskusje

Top