SuC Szczecin

nabrU

Moderator

Michal

Moderator

slaveq

Pionier e-mobilności
Przecież Peugeota też naładujesz :)
Nie chcę, na razie wg mnie jest za mało SuC u nas żeby je udostępniać innym samochodom. SuC to jest jedno z niewielu miejsc którego można było być pewnym a teraz to będzie masakra, dobrze że chociaż tylko v4 udostępniają bo zaraz by się majstry znalazły co dwa miejsca zajmą.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Nie chcę, na razie wg mnie jest za mało SuC u nas żeby je udostępniać innym samochodom.
Pytanie czy na budowę nie było branych jakichś dotacji, jeśli tak to ich warunkiem jest udostępnienie stacji ładowania dla wszystkich.
 

nabrU

Moderator
dobrze że chociaż tylko v4 udostępniają bo zaraz by się majstry znalazły co dwa miejsca zajmą.

Jakby jednak mieli udostępnić inne SuC (co patrząc po Czechach czy Węgrach pewnie nastąpi) to ta grafika potencjalnych winowajców może się przydać ;):

1717173098698.png
 

STMS

Pionier e-mobilności
Pytanie czy na budowę nie było branych jakichś dotacji, jeśli tak to ich warunkiem jest udostępnienie stacji ładowania dla wszystkich.

Pewno podpięli to pod projekt europy wschodniej który wygrali
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Nie chcę, na razie wg mnie jest za mało SuC u nas żeby je udostępniać innym samochodom. SuC
Lepsze SuC dla wszystkich niż SuC, które nie istnieje.
a grafika potencjalnych winowajców może się przydać
Ciekawe, co kierowało projektantem samochodu, żeby umieścić port ładowania nie po stronie kierowcy? Tego się jednak używa sporo częściej niż wlewu paliwa, chyba, że mowa o 20 letnich BMW tankowanych za 5 dyszek. I wiem, że UK, Australia, Japonia mają inaczej.
 

tarmac

Zadomawiam się
Ciekawe, co kierowało projektantem samochodu, żeby umieścić port ładowania nie po stronie kierowcy?
Raczej ciekawe co kierowało projektantem samochodu, żeby umieścić port ładowania po stronie kierowcy.

W krajach z ruchem prawostronnym, przy parkowaniu równoległym ani ci wtyczka i kabel nie wystają, ani nie musisz wchodzić na jezdnię, żeby wtyczkę podłączyć.
 
Top