SuC Szczecin

piotrpo

Pionier e-mobilności
Raczej ciekawe co kierowało projektantem samochodu, żeby umieścić port ładowania po stronie kierowcy.

W krajach z ruchem prawostronnym, przy parkowaniu równoległym ani ci wtyczka i kabel nie wystają, ani nie musisz wchodzić na jezdnię, żeby wtyczkę podłączyć.
Ale musisz zawsze obejść samochód, żeby podłączyć/odłączyć przewód, w garażu zostawić sobie miejsce po drugiej stronie niż drzwi. No i wsiadając nie widzisz tej wtyczki, co zwiększa prawdopodobieństwo wsiadania 2 razy.
 

Michal

Moderator
Jakby jednak mieli udostępnić inne SuC (co patrząc po Czechach czy Węgrach pewnie nastąpi) to ta grafika potencjalnych winowajców może się przydać ;):
To teraz dodaj jeszcze częstotliwość występowania na drogach / szybkich ładowarkach i wyjdzie:
charging ports.png
 
Last edited:

tarmac

Zadomawiam się
Ale musisz zawsze obejść samochód, żeby podłączyć/odłączyć przewód, w garażu zostawić sobie miejsce po drugiej stronie niż drzwi. No i wsiadając nie widzisz tej wtyczki, co zwiększa prawdopodobieństwo wsiadania 2 razy.
A jak drzwi do/z garażu mam na prawo od samochodu? :D
 

KrzysztofFly

Moderator
A jak drzwi do/z garażu mam na prawo od samochodu? :D
To parkujesz tyłem ;). Nie musisz dziękować, taka darmowa porada ;).
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Ale musisz zawsze obejść samochód, żeby podłączyć/odłączyć przewód, w garażu zostawić sobie miejsce po drugiej stronie niż drzwi. No i wsiadając nie widzisz tej wtyczki, co zwiększa prawdopodobieństwo wsiadania 2 razy.
W Skandynawii jest bardzo dużo słupków do do podgrzewania bloku silnika ICE w czasie mrozów. Mimo że bardzo dużo osób korzysta tego w domu to wszystkie samochody mają wtyczki od strony chodnika bo inaczej używanie tego systemu to po prostu dramat.
 
Top