SuC Szczecin

Bronek

Pionier e-mobilności
Klapkę otwiera przycisk ( 3 sprawdzilem losowo stała tylko jedna Tesla dzisiaj potem kilka dojechało).
Z Kołobrzegu do SC Szcecin jest ok 105 km. To godzinka jazdy .
Jechałem m/w 130km/h na AP , spalanie ok 25 kWh/100km
Moc nie powala, dojechalem na 20% bateria nie była przygotowywana ?
Nawigacja ustawiona via apka
Max jakie widziałem yo 149 kW na początku
Dojechalem do 98% i zasięg pokazywany to 529km
Idealnie estymuje przy jezdzie na AP w obie strony dojechaliśmy na tylu% ile pokazywała że dojedziemy
W domu gylem na 63% jadąc 130-140 prawie równo cały czas


 

camel

Posiadacz elektryka
Klapkę otwiera przycisk ( 3 sprawdzilem losowo stała tylko jedna Tesla dzisiaj potem kilka dojechało).
Z Kołobrzegu do SC Szcecin jest ok 105 km. To godzinka jazdy .
Jechałem m/w 130km/h na AP , spalanie ok 25 kWh/100km
Moc nie powala, dojechalem na 20% bateria nie była przygotowywana ?
Nawigacja ustawiona via apka
Max jakie widziałem yo 149 kW na początku
Dojechalem do 98% i zasięg pokazywany to 529km
Idealnie estymuje przy jezdzie na AP w obie strony dojechaliśmy na tylu% ile pokazywała że dojedziemy
W domu gylem na 63% jadąc 130-140 prawie równo cały czas


Byłem tam wczoraj, max jakie widziałem to 239 kW przy 12%. Jechałem z Kołobrzegu bateria była przygotowywana.
 

Attachments

  • Screenshot_20240902_124513.png
    Screenshot_20240902_124513.png
    47,2 KB · Liczba wyświetleń: 18

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie wiem zawsze bylo przygotowanie , teraz nie .Nie miało to znaczenia bo to byl cel podróży (pewien sklep - żona).
Może że wysłane z apki ? Ale cel byl SCh Szczecin a nie parking czy itp .
 

camel

Posiadacz elektryka
Nie wiem zawsze bylo przygotowanie , teraz nie .Nie miało to znaczenia bo to byl cel podróży (pewien sklep - żona).
Może że wysłane z apki ? Ale cel byl SCh Szczecin a nie parking czy itp .
Sporadycznie u mnie zdarza się że przy nawigacji do SuC nie grzeje baterii a wiem że już grzać powinno. Jak dam zakończ i ponownie ustawie cel to magicznie zaczyna grzać..
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja moglem wystartowac to z S3exy ale jw nie było potrzeby, wiec nie zwracałem uwagi.
Miejsce jest OK i pomimo że mieszkałem trochę w Szczecinie, to i tak zjechałem o jedno skrzyżowanie dalej niż powinienem, bo zamiast na nawigacji to chciałem polegać na pamięci .
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Byłem dzisiaj i bylo 255 kW na starcie przy ok 40%.
Co dziwne Tesla mi nie pokazuje grzania przygotowawczego jak kiedyś ,ale ta ikonka na ekranie dodatkowego smarfona była czerwona przed dojazdem z pokazywanie temperatury .

PXL_20240912_124530031~3_copy_645x363.jpg
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
U mnie pokazywała czerowny pasek ale przez chwilę po wybraniu celu jako SuC a nie przez cały czas
Byłem dzisiaj i bylo 255 kW na starcie przy ok 40%.
To nieźle. U mnie przy 30% już zaczynało schodzić, przy 35% już było 200kW a przy 50% poniżej 150kW. No i poniżej 10% też nie ma pełnej mocy tylko zaczyna od 150kW i 250kW osiaga dopiero przy ~10%
 
Top