SuC Warszawa ul. Krakowska

EVJerry

Fachowiec
dziwna metodyka (nie krytykuje lokalizacji i pomysłu) ale dziwnie bo nagle hurtowo wrzucają parę lokalizacji z czego niektóre bezsensu albo double a tym razem wskakuje nagle warszawa która będzie zawsze zapłeniona (chyba że huby polnergii się ogarną z cenami)
Huby Polenergii się już "ogarnęły" podnieśli ceny i przestali być konkurencyjni.

Najważniejsze, że coś się ruszyło. Widać, że "zespół" Tesli dopiero raczkuje w tym temacie w Polsce, bo konkurencja buduje huby dużo szybciej. Ale może wreszcie sieć będzie się rozwijała. Myślę, że wrzucanie wielu lokalizacji planowanych jest wynikiem braku pewności gdzie uda się uzyskać przyłącza i zgody.
 

grissen

Zadomawiam się
dziwna metodyka (nie krytykuje lokalizacji i pomysłu) ale dziwnie bo nagle hurtowo wrzucają parę lokalizacji z czego niektóre bezsensu albo double a tym razem wskakuje nagle warszawa która będzie zawsze zapłeniona (chyba że huby polnergii się ogarną z cenami)
też się nad tym zastanawiałem, czy to nie wrzutka dla samej wrzutki w mapę, może to narazie plany dla samych planów, a deal z właścicielem gruntu jeszcze wstępnym etapie.... :)
 
Last edited:

EVJerry

Fachowiec
Ciechocinek w wersji aktualnej jest nie do rozbudowania. Gdyby dało się tam uzyskać lepsze przyłącze, to by zmienili ładowarki na V3. Poza tym Odolion jest dużo bardziej dogodny, bo można szybko zjechać z A1 i wrócić na nią.
 

GrzesiekG

Posiadacz elektryka
To nie tylko kwestia miejsca ani przyłącza. Ciechocinek jest do likwidacji bo umowa z Orlenem się kończy.
Na pewno kiedyś się skończy, ale podobne głosy były o Kostomłotach, że już, że na koniec roku 2024, a dalej Tesle mogą się tam ładować.
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
To nie tylko kwestia miejsca ani przyłącza. Ciechocinek jest do likwidacji bo umowa z Orlenem się kończy.
pytanie gdzie przeniosą stare V2 z Ciechocinka, czy w nową lokacje czy rozbudują istniejącą
obawiam się też że przy likwidacji SC będzie dużo brukowców o tym pisać i dopisywać swoje chore tezy dla kliknięć
 
Top