Moim zdaniem jak pojawi się więcej aut elektrycznych to będzie więcej miejsc do ładowania,
Deweloperzy powinni mieć obowiązek instalowania punktów ładowania wszędzie gdzie są miejsca np w hali garażowej.
Jeśli będą robić stacje do ładowania bez wsparcia sprzedaży aut elektrycznych to większość osób które będzie stać na elektryka będzie mieszkać w domach jednorodzinnym i nie będą z tych stacji korzystać co spowoduje iż te stacje nie będą na siebie zarabiać.
Też mam PV i którą zainstalowałem z 2x większą mocą niż potrzebuje właśnie pod auto elektryczne, osobiście będę korzystać z stacji ładowania chyba tylko kilka razy w roku. Co ciekawe pod koniec roku kilkaset metrów od mojego domu ma postać stacja SC ale nie potrafię sobie wyobrazic kiedy będę musiał/chciał z niej skorzystać jak mam za darmo ładowanie w domu.
Mnie ta dopłata przekonała by brać TM3 SR+ zamiast ID.3 który mi i mojej żonie bardzo się podobał na jeździe próbnej, więc mnie ona nie zachęciła do kupna elektryka a kupna elektryka który jest 50tyś droższy niż oryginalnie zaplanowany.
Ja jedno wiem. Na żadnym tego typu „wynalazku” nie straciłem: pompa ciepła, rekuperacja, oczyszczalnia ścieków, fotowoltaika a teraz mam nadzieję nie stracić na elektryku

Te stacje są właśnie potrzebne kilka razy w roku. Ale w domach wielorodzinnych to jest problem. Mówicie, że w nowych się montuje. No i super. Ale w starych też to trzeba zmienić, bo w bloku obecnie auto elektryczne to słaby pomysł. Do tego ładowarki - duże miasta ok, ale jestem w Szklarskiej Porębie i ładowarek DC brak. W Jeleniej Górze jedną znalazłem na 50kW. Jest chyba i druga, ale każda sieć ma inny schemat działania, inną appkę. A przecież większość operatorów jest „państwowa”. To trzeba zmienić. Auta elektryczne stanieją. Kwestia czasu. Z państwowymi dopłatami ta obniżka cen potrwa dłużej.
No i gratuluję wyboru. Model 3 jest genialny
