Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Bronek

Pionier e-mobilności
Chrapanie może uratować. Kumpla żona wciągnęła do chaty aby obciachu nie było , gdy spał na wycieraczce chrapiąc jak niedźwiedź.
Nie wiem czy po powrocie zadziała np pytanie jak z tej anegdoty? " Ja Cię Kochanie całą noc po knajpach szukam. A Ty w domu!"
 
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
To dla żony :). Proponowałem jej ale cała w strachu, że ona ma mieć zimówki bo auto z "takim" przyspieszeniem. A z ciekawości co wybrałeś?
a nie wiem
bede przechodzil kolo auta to sprawdze

edit: przechodzilem i wyszlo mi cos takiego:

drugi edit: oczywiscie jak sie czlowiek spieszy....

opony sa te co powyzej ale w rozmiarze 18" - czyli zamontowane na oryfinalnych felgach
 
Last edited:

elveh

Posiadacz elektryka
Ma ktoś może felgi 16'' elborn na 208 i może pochwalić się fotkami jak to wygląda? Te fabryczne 17'' są ładne, ale niepraktyczne i zastanawiam się nad tym modelem ELBORN.
 

elveh

Posiadacz elektryka
Czy ktoś wie, jak wyświetlić ciśnienie w poszczególnych oponach? Może ja jestem jakiś ułomny ale nie potrafię tego znaleźć w samochodzie :/.
moim zdaniem nie ma takiej funkcji w tym modelu. Zresztą on tylko oblicza różnicę ciśnień. Dawno temu miałem w 407 pomiar, to tam były na feldze od środka czujniki, które (dla kronikarskiego obowiązku przytoczę) notorycznie padały w Peugeocie. Zatem to raczej plus, że pomiar jest pośredni (indirect TPMS), bo w sumie chodzi głównie o zwrócenie uwagi na jakieś istotne ubytki.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Czesc.
Mam w koncu 208e. Nie taki jak planowałem. Bo z 2021. Ale jest.

Tylko ladowanie z evse mnie zaskoczyło. Leci 1,8kWh 6km/h.
Z gniazdka urządzenia za 16A ida ladnie. EUp mial evese 10A i leciał 2,3kWh.

Ten jest 16A. Gdzieś cos sie zmienia? Jak zwiększyć szybkość ma cegle?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Standardzik w PSA/Stellantis - to jest EVSE do gniazda greenup. Czyli jeśli masz oryginalne gniazdo greenup to puści pełne 16A. W przypadku innych gniazd puszcza mniej (w zależności od EVSE - 8 lub 10A). Masz dwa wyjścia. A właściwie to trzy:
1. Kupić gniazdo greenup (przykładowa aukcja: https://allegro.pl/oferta/zestaw-green-up-access-legrand-090470-16-a-3-2-kw-14046059895)
2. Do wtyczki EVSE przyłożyć mocny magnes (na przykład jakiś płaski neodymowy, żeby się zmieścił od strony pinów). Wtedy będziesz "udawał" że Twoje gniazdo to greenup.
3. Kupić inne EVSE.

Swoją drogą - z mojego doświadczenie zwykłe gniazda 230V (nie greenup) niespecjalnie dobrze znoszą długotrwałe obciążenie 16A. Wypalają się styki.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Standardzik w PSA/Stellantis - to jest EVSE do gniazda greenup. Czyli jeśli masz oryginalne gniazdo greenup to puści pełne 16A. W przypadku innych gniazd puszcza mniej (w zależności od EVSE - 8 lub 10A). Masz dwa wyjścia. A właściwie to trzy:
1. Kupić gniazdo greenup (przykładowa aukcja: https://allegro.pl/oferta/zestaw-green-up-access-legrand-090470-16-a-3-2-kw-14046059895)
2. Do wtyczki EVSE przyłożyć mocny magnes (na przykład jakiś płaski neodymowy, żeby się zmieścił od strony pinów). Wtedy będziesz "udawał" że Twoje gniazdo to greenup.
3. Kupić inne EVSE.

Swoją drogą - z mojego doświadczenie zwykłe gniazda 230V (nie greenup) niespecjalnie dobrze znoszą długotrwałe obciążenie 16A. Wypalają się styki.
Wow. Dziękuję za fachowa odpowiedź.
Gniazdo mam po redukcji z 3f 32A

Czyli chyba lepiej znaleźć inne evese a to zapasowe. Albo wallbox którego juz ponad rok kupuje i wszystkie mi nie pasują.
Evse przenośne moze tez sie przydac
 
Top