pluto

Pionier e-mobilności
Mam pytanie - czy jest duży problem z przejęciem rezerwacji TM3 od osoby która złożyła zamówienie a zrezygnowała przez wyznaczoną datą odbiory. Czy wystarczy edytować konto z którego zostało zamówione auto i podać nowe dane osoby kupującej (przed wystawieniem faktury) czy trzeba jednak to jakoś zgłosić do Tesli w Warszawie.
 

tomwroclaw

Fachowiec
Mam pytanie - czy jest duży problem z przejęciem rezerwacji TM3 od osoby która złożyła zamówienie a zrezygnowała przez wyznaczoną datą odbiory. Czy wystarczy edytować konto z którego zostało zamówione auto i podać nowe dane osoby kupującej (przed wystawieniem faktury) czy trzeba jednak to jakoś zgłosić do Tesli w Warszawie.
Zgłaszasz w TESLI. Da radę zmienić. Nie ma większych problemów ale konto musi zostać to samo.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Dzięki myślałem że więcej będzie zamieszania - zostaje więc kontakt z salonem (jak się uda teraz dodzwonić).
Mam już konto z TMY i chciałem mieć wszystko na jednym.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Dzięki myślałem że więcej będzie zamieszania - zostaje więc kontakt z salonem (jak się uda teraz dodzwonić).
Mam już konto z TMY i chciałem mieć wszystko na jednym.
kiedyś było dużo więcej zamieszania bo trzeba było wysyłać maile do tesli, udowadniać że się kupiło auto i czekać w nieskończoność. teraz na koncie masz link że sprzedałeś auto, podajesz namiary na konto kupujacego, potwierdzasz w mailu że to nie oszustwo i auto jest przenoszone na nowe konto automatycznie
 
Top