slaveq

Pionier e-mobilności
No ja mam wersję z USA i model 3 ale np dziś ten dźwięk mimo zejścia do 50% baterii nie występował. Jest taki jak na nagraniu ale dużo słabszy tylko przy bardzo dynamicznym przyspieszaniu pod sam koniec.

Myślę że część osób może faktycznie po prostu mieć bardziej wyczulony słuch na takie częstotliwości, jest to też kwestia wieku.
 

Darkoblues

Zadomawiam się
Dziwne bo wystarczy jednym palcem wywrzeć niewielki opór, kierownica sama koryguje tor i wyczuje go. Nie trzeba ruszać, bo to pewnie robisz za mocno i przeczytaj poniżej :

Ukarał Cie bo myśli ze skoro mu powierzyłeś jazdę, to dlaczego bez jego wyłączenia sie wcinasz i chcesz zmienić kierunek jazdy? "?
Podejrzewa prochy, gorzałę lub niezrównowarzenie ;-)
Trzeba najpierw wyłączyć AP a potem np zmieniać pas.
W Tesli jest to do kitu rozwiązane, że wrzucenie kierunkowskazu nie wyłącza autopilota gdy jedziemy bez FSD.

W Nissanie z jego cienkim w porównaniu do Tesli AP tak się dzieje. I to jest fajne. Wrzucasz kierunek znika AP, zmieniasz pas wyłączasz kierunkowskaz i ponownie sam łapie AP
Dokładnie tak samo jest w Volvo, a tu w Tesli to aż się nie chce tego autopilota włączać bo co zmiana pasa to się deaktywuje…
 

Michal

Moderator
Dokładnie tak samo jest w Volvo, a tu w Tesli to aż się nie chce tego autopilota włączać bo co zmiana pasa to się deaktywuje…
Ale w Volvo z tego co rozumiem, to przy każdym ruszaniu musisz potwierdzać więc jest bezużyteczne w korkach.
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Nie jest tam w Szwecji ze możesz oddać auto do miesiąca od odbioru bez podania przyczyny? Czy to tylko w USA? U mnie w TM3 tez czasem słychać ale mi ani żonie nie przeszkadza to. Czasem jeżdżę bez radia w zupełnej ciszy by docenić bardziej brak silnika spalinowego
 

Michal

Moderator
Nie jest tam w Szwecji ze możesz oddać auto do miesiąca od odbioru bez podania przyczyny? Czy to tylko w USA? U mnie w TM3 tez czasem słychać ale mi ani żonie nie przeszkadza to. Czasem jeżdżę bez radia w zupełnej ciszy by docenić bardziej brak silnika spalinowego
Teraz już nigdzie tak nie ma chyba od dosłownie kilku dni przed moim odbiorem - specjalnie dla mnie zmienili ;)

Dzisiaj specjalnie jeździłem autem około 50% i nic nie słyszałem.
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Może mógłbyś się umówić z Tesla że jeśli problem tego dźwięku falownika wystąpi u Ciebie to będzie mógł odstąpić od umowy? Jest już naprawdę sporo TMY na rynku i jest problem by dotyczył większości aut to było p tym słychać.
 

poochaty

Posiadacz elektryka
Może mógłbyś się umówić z Tesla że jeśli problem tego dźwięku falownika wystąpi u Ciebie to będzie mógł odstąpić od umowy? Jest już naprawdę sporo TMY na rynku i jest problem by dotyczył większości aut to było p tym słychać.
Tak do tego podchodzę. Jutro odbiór! Stay tuned!
 

Ciechan

Fachowiec
A tak, to upierdliwe jest w Volvo, bo po 3 sekundach postoju deaktywuje się i trzeba deptać w pedał lub nacisnąć przycisk. Pod tym względem Tesla jest dużo lepsza… w korkach
autopilot nie nadaje się do miasta - jak mi tak będzie hamował 5m od poprzedzającego auta w Warszawie, to po 10 przejazdach murowany wjazd w dupę.... nie wspomnę, że wszyscy mi się pchają przed maskę. A szkoda, bo gdyby nie trzymał tych durnych odległości, to poza tym działa znośnie

autopilot jest średni na autostradach - w końcu i tak zawsze trafisz na tira albo pizdeczkę w crossoverze co jedzie 90 i musisz go "przełamywać". Dobre to jest chyba tylko jak już prąd się kończy, znajdziesz sobie dawcę tunelu aero w postaci gigantycznego tira i jedziesz za nim - wtedy ok.

zakładam (nie miałem okazji), że auto pilot działa nieźle na długich odcinkach tras o jednym pasie, gdzie nie ma miejsca (albo nie chce się) wyprzedzać - wtedy sobie pokona łuki i zwolni w dobrych momentach.

ogólnie widać, że to ma potencjał, ale na zbyt mocnych łukach wyjeżdża za linię, za daleko się zatrzymuje, za wolno rusza, gubi się przy zajechaniu drogi. Nie da się skupić na mailu czy komunikatorze - a skoro trzeba się skupiać i tak na drodze, to po co autopilot?
 
Top