Michal

Moderator
Tak oczywiście to wiem i dokładnie czytałem. Nie zmienia to jednak faktu, że jeżeli nie masz azotu w oponach to warto to tak "wycyrklować" aby nie mieć za dużo jak jest ciepło, i aby nie mieć za mało jak jest zimno. Obecnie to trudne bo rano było +3 st. C a po południu będzie 19-20 st. C.
Azot naprawdę niewiele zmienia, bo i tak masz go w oponach 70%:
 
Last edited:

Kszychu

Pionier e-mobilności
Od jakiegoś czasu aplikacja na mnie krzyczy że mam niezainstalowany update 2024.8.9. Problem jednak w tym że update od dawna jest zainstalowany. Próbowałem restatu z rolek i nic. Po podłączeniu do wifi, zużywa spore ilości danych ale niczego nie pobiera. Miał ktoś tak?
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Od jakiegoś czasu aplikacja na mnie krzyczy że mam niezainstalowany update 2024.8.9. Problem jednak w tym że update od dawna jest zainstalowany. Próbowałem restatu z rolek i nic. Po podłączeniu do wifi, zużywa spore ilości danych ale niczego nie pobiera. Miał ktoś tak?
Ja miałem podobnie i w aplikacji pokazywało, żeby podłączyć się do Wifi w celu aktualizacji. Powodem była aktualizacja map. Po podłączeniu do Wifi ściągnęło się i poprawnie zainstalowała najnowsza wersja map i problem zniknął.
 

Mikołaj Kopernik

Posiadacz elektryka
Koledzy nie chcąc zakładać nowego wątku postanowiłam zapytać tutaj.
chodzi mi o ciśnienie w oponach. Ma być 2,9. I tak napompowałem. Jednak przy dłuższej trasie (co zrozumiałe) opona nagrzewa się i miałem odczyty nawet 3,1. W drugą stronę - dzisiaj przy wyjeździe do pracy temperatura było tylko +3 st. C, a ciśnienie 2,7. Wahania więc są (w moim przypadku) od 2,7 - 3,1. Oczywiście ma to niekorzystny wpływ na zużycie opon, a pewnie również i na zużycie prądu. Jak pompujecie u siebie, do jakiego ciśnienia ?
P.S.
zdaję sobie sprawę, że jednym z rozwiązań jest azot, ale wówczas nie będę mógł (jak będzie potrzeba) dopompować pod domem.
2,9 na zimnym, przy upałach dochodzi max do 3,3. Takie wydaje mi się optymalne, przy niższym ciśnieniu robi się różnica w zużyciu energii.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Azotem napełnione dają wahania o wie mniejsze mniejsze.
Wysokie i nominalne ciśnienie ponizej wytrzymałości opony wcale jej bardziej nie zużywa.
Ja na zimówkach w Trójce 2,6 aby nie skakała.
W X pneumatyka więc daje prawidlowo. Nie przesadzajmy. Zawsze, jednak dla opony lepiej jak lekko więcej niż za mało z tym że bieżnik szybciej moze się zużyć
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Hej są gdzieś informacje od kiedy i w których modelach tesli są stosowane bateria LFP litowo-żelazowo-fosforanowe?
Jeśli chodzi o modele to u nas w Europie są to podstawowe modele (z najmniejszym zasięgiem, tylno-napędowe) 3 i Y. w Modelu Y to właściwie od początku jego produkcji. Podobnie chyba jeśli chodzi o Model 3 (wcześniej model ten nazywany Standard Range Plus) aczkolwiek tutaj nie jestem na 100% pewien.
 

nabrU

Moderator
Skopiowane z Wiki niemieckiego TFF Forum:

1715720614284.png
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
2,9 na zimnym, przy upałach dochodzi max do 3,3. Takie wydaje mi się optymalne, przy niższym ciśnieniu robi się różnica w zużyciu energii.
Przy 3.3 jest bardzo twardo. Ja staram się nie przekraczać 3.1 wiec przy zmianach sezonowych to spuszczam lub dopompowuje opony. Przy klasycznych amplitudach około 12 stopni ciśnienie nie zmienia się bardziej niż te 0.2 wiec waha mi się między 2.9 a 3.1
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Szybkie pytanko.

Czy ktoś korzystał z aplikacji TeslaDisplay?

Ponoć można kopiować ekran telefonu, bez żadnych opłat itp

 
Top