Tanie wynajmy od Stellantisa itp

Ev3

Pionier e-mobilności
Interesują mnie tanie oferty wynajmów, powiedzmy do 300-500 zł miesięcznie.
To jeszcze na ten moment jest?

Jakby ktoś widział, prośba o podzielenie się kwotą.

Najlepiej auto miejskie, ale też małe premium w rodzaju Alfy Romeo Junior...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
O Jeez, Google o_O ....

Może to sprawę wyjaśni:
Wyjaśniłoby, gdyby było w wyposażeniu wersji techno.
Problem nie jest w tym jak działa funkcja Stop & Go, tylko czy występuje w Polsce, w tempomacie innym niż i-acc.
 

aleksanderjorlowski

Nowy na Forum
Odbylem jazde probna wersja techno i tempomat byl aktywny i dzialal stop&go w korku na pewno. Auto mialo wszystkie pakiety. Maja taki w Konstancinie. 120KM.

Dodam rowniez dla zainteresowanych zeby badali opcje najmu na 3 lata bo rata wychodzi (o dziwo) taka sama. Mam zamiar wziac to auto w najem.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Odbylem jazde probna wersja techno i tempomat byl aktywny i dzialal stop&go w korku na pewno. Auto mialo wszystkie pakiety.
No i właśnie dlatego Ci tak działało, bo pewnie miało i-acc z pakietu advanced driving assist.
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
I-ACC nie działa w korku. To jest funkcja ACC wynikająca radaru itp. Ona działa w oparciu o to co widzi.
I-ACC to jest przewidywanie niebezpiecznych zakrętów, których nie widać, lecz są na mapie na trasie
 

Ev3

Pionier e-mobilności
I-ACC nie działa w korku. To jest funkcja ACC wynikająca radaru itp.
Chyba nie doczytałeś o co chodzi.

HINT: W polskim cenniku, tylko i-acc ma dopisek "Stop & Go", a inne wersje aktywnego tempomatu nie.
Zdaniem sprzedawcy każdy inny aktywny tempomat rozłącza się poniżej 30 km/h.

O reszcie funkcjonalności nikt nie dyskutuje.
 

nabrU

Moderator
Problem w tym, że nikt nie widział polskiej instrukcji do R5, bo np. angielska twierdzi że ACC jest zawsze 'stop and go'. Nie sądzę aby ACC działało inaczej w R5 na rynek brytyjski i inaczej np. w Polsce czy Niemczech.
Sugeruję poczytać instrukcję (niestety angielską) od strony 236:



Ponadto ACC 'Stop and go' nie rozłącza się poniżej 30km/h tylko najniższa prędkość jaką można ustawić to jest 30 km/h (widać nie obejrzałeś filmiku który wstawiłem).

Screenshot 2025-07-28 121445.png

i dalej na temat zatrzymania na ACC:

Screenshot 2025-07-28 121623.png
Screenshot 2025-07-28 121700.png
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Problem w tym, że nikt nie widział polskiej instrukcji do R5, bo np. angielska twierdzi że ACC jest zawsze 'stop and go'.
I pewnie dlatego w cenniku w Polsce piszą dopiero przy i-acc że "Stop & Go", pomimo że ma to każdy acc?
A w angielskim cenniku ten sam napis jest już przy zwykłym acc?

Jakoś słaba ta logika.
Aczkolwiek nie wykluczam, że w przypadku Renault może być słuszna, z nimi nic mnie nie zdziwi.
Ponadto ACC 'Stop and go' nie rozłącza się poniżej 30km/h tylko najniższa prędkość jaką można ustawić to jest 30 km/h (widać nie obejrzałeś filmiku który wstawiłem).
Którego?
Wstawiłeś jakiś o tempomacie bez Stop & Go?

W każdym razie cytuję ponownie opis:
"Wyłączenie:
Tempomat wyłączy się automatycznie przy prędkości poniżej 30 km/h lub po naciśnięciu pedału hamulca lub sprzęgła."
 
Last edited:
Top