Teraz topowa wersja Dacia Spring do wzięcia za 47 000 zł z dopłatami bez złomowania.

Michal

Moderator
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
No co Ty, za drogo! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Tyle powinna kosztować Tesla.
I tak będzie jak Trup pomoże Kaczorowi odsunąć Tuska od władzy. Tesla Plus! My Polacy na to zasługujemy.
 
Last edited by a moderator:

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Jaki tam siedzi akumulator? Bo nigdzie nie mogę się doszukać w opisie, a to kluczowy parametr ...
Cena 77 k PLN wydaje się być adekwatna do osiągów i parametrów tego auta.
Ale cena przed promocją (94k za auto z silnikiem o mocy 65 KM...) to trochę jakiś kosmos :rolleyes: chyba że w środku jest bateria 50-60 kWh...
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Jaki tam siedzi akumulator? Bo nigdzie nie mogę się doszukać w opisie, a to kluczowy parametr ...
Cena 77 k PLN wydaje się być adekwatna do osiągów i parametrów tego auta.
Ale cena przed promocją (94k za auto z silnikiem o mocy 65 KM...) to trochę jakiś kosmos :rolleyes: chyba że w środku jest bateria 50-60 kWh...
Coś koło 27 kWh netto.
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Coś koło 27 kWh netto.
A to rzeczywiście sporo wyjaśnia cenę ... Na zakupy pojechać, dzieci podwieźć do szkoły / przedszkola, i jeśli to jest zima - rozglądać się za ładowaniem ;) Chyba że ktoś ma własny garaż (a nie miejsce postojowe) z gniazdkiem dostępnym 24/7 do ładowania każdej nocy, to może by miało rację bytu.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Gdyby tylko mój tato był chudszy i się mieścił... :-]
A próbował?
Bo to auto jest zadziwiająco pojemne.
Nawet ja się mieszczę i to na wszystkich 4 miejscach.
Też byłem zdziwiony, jak mnie odwożono na tylnej kanapie, po ostatniej alko imprezie...
 

Ev3

Pionier e-mobilności
A to rzeczywiście sporo wyjaśnia cenę ... Na zakupy pojechać, dzieci podwieźć do szkoły / przedszkola, i jeśli to jest zima - rozglądać się za ładowaniem ;)
Nie jest tak źle, latem przy oszczędnej jeździe potrafi ponad 250+ km przejechać, zimą koło 150.
Chyba że ktoś ma własny garaż (a nie miejsce postojowe) z gniazdkiem dostępnym 24/7 do ładowania każdej nocy
Inaczej elektryk lekko mija się z celem w ogóle.

P.S.
A co jest nie tak, z własnym miejscem postojowym wyposażonym w gniazdko?
 

Kierowca23

Posiadacz elektryka
Nie jest tak źle, latem przy oszczędnej jeździe potrafi ponad 250+ km przejechać, zimą koło 150.

Inaczej elektryk lekko mija się z celem w ogóle.

P.S.
A co jest nie tak, z własnym miejscem postojowym wyposażonym w gniazdko?
Jak jest trochę większa bateria to można ładować się rzadziej na mieście / na stacji i jeszcze da się jakoś funkcjonować bez własnego gniazdka.

Jazda zimą EV w moim odczuciu przypomina jakbym jechał po mieście z przebitym zbiornikiem paliwa. Początkowo niby pisze np. 100-150 km zasięgu. Tylko potem jak na drogomierzu przybywa 2-3 km, to na zasięgu ubywa ~5 km i tyle jest warty ten wskaźnik zasięgu. Chyba, że wyłączyć ogrzewanie i jechać ospale 40...49 km/h, to wtedy rzeczywiście drogomierz pokrywa się z zasięgiem :) Tylko co to za jazda.

Własne miejsce postojowe wyposażone w gniazdko, w garażu podziemnym pod blokiem to prawie Święty Graal ;)
Chyba, że ktoś wcześniej zamówił dodatkowe przyłącze u dewelopera przed postawieniem budynku, albo ma świetne dojścia w Zarządzie Wspólnoty w której mieszka (bądź ma super-postępowy Zarząd ...)
Koszty ekspertyz, projektów i instalacji na częściach wspólnych przemilczę, bo to jest inwestycja na wiele lat a nie na jeden sezon :)
 
Last edited:
Top