Tescik zasięgu suvy ciekawa metoda i sposób testowania

Bronek

Pionier e-mobilności
Fajna metodologia bo będą sie zmieniać kierowcy co daje dużo obiektywizmu z racji różnych przecież sposobów prowadzenia.
Nie wystarczy ustawić temperatury i tempomaty. Ciekawe
Facet tez wspomina o tym jakie osiągi mają poszczegolne samochoody ile KM itp.

Screenshot_20230903-085345_Brave_copy_1725x545.jpg


Wybor kierowców, który samochód im pasuje najbardziej

Screenshot_20230903-090046_Brave_copy_912x308.jpg


 
Last edited:

Halisep

Posiadacz elektryka
Zaskakujące, że wszystkie wyniki są tak zbliżone. Oprócz mustanga. Co tu się stało? I polestar zakwalifikowany jako SUV?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tak generalnie to trzymanie sie klasyfikacji jest o kant.... Po porostu m/w podobne i tyle. Tu np wzięli Performance Ygreka. A mogli LR
Na oko to
Auto duże, średnie, małe
wysokie, średnie niskie.
Napęd przód, tył, oba
Paliwo takie a takie
I w przypadku elektryka pojemność baterii plus mozna wspomniec o osiągach
I tyle do porównania, bo reszta to wolna amerykanka
Ale jak zwykle wielu to strasznie przeżywa czy aby Premium ? Czy suv czy crosover? Itp a ch z tym, pasuje lub nie i tyle. :) Tski Ygrek czy X to ni pies ni wydra
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Tu chyba chodzi o porównanie tych mocniejszych dlatego Performance u innych chyba też wszystkie wersje są te najmocniejsze. Ogólnie to fajnie jakby obliczyli jeszcze błąd takiego testu czyli wzięli 5 egzemplarzy tego samego auta żeby zobaczyć jak się rozjeżdżają km/zużycia
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Tak, YLR jest szybszy tylko od skody. Do 100km/h tyle samo co ev6, powyżej też już szybsza jest tesla
 

cpt

Zadomawiam się
Bardzo fajny test. Też mi przeszło przez myśl, że powinien być Y LR.
 
Top