Tesla 3 facelift 2023

ciastek

Pionier e-mobilności
Dwa elektryczne siłowniki w bagażniku. 👍
IMG_3935.jpg
 

inter

Posiadacz elektryka

elektryk

Pionier e-mobilności
Jakby dziwnie ten przedni zderzak bez wlotów powietrza nie wyglądał ma to jedną zaletę - otóż przy szybkiej jeździe mnóstwo owadów postanawia się wbić w elementy zderzaka m.in. w okolicy świateł przeciwmgielnych (których w Highland nie ma?) oraz w okolice wlotów powietrza, teraz nie będzie tego problemu i łatwiej będzie umyć z owadów przedni zderzak.
 

Michal

Pionier e-mobilności
Tylko dziwne, że regulacja jest na tylnym wyświetlaczu ;)
Bo przecież chodzi o to, żeby odsunąć fotel jak się siedzi z tyłu - zmiana raczej pod kątem robotaxi.
 

Zychu02

Zadomawiam się
Ja się wstrzymuje z zakupem MY LR bo chcę to odświeżenie również. Chcę hw4, lepsze kamery oraz ambient i wentylowane siedzenia + możliwość WYŁĄCZENIA BOCZNEGO NAWIEWU. !:)
No ja też byłem już bliski zamiany na MY, ale po tym co pokazali w M3, czekam na odswieżonego egreka
 

nabrU

Pionier e-mobilności
Zwracam uwagę też, że obtrąbiony wzrost zasiegu jest minimalny. Proszę samemu porównać zasięgi starego i nowego modelu. Zysk jakieś 4-5% i to WLTP, więc realnie będzie prawie nic.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Zwracam uwagę też, że obtrąbiony wzrost zasiegu jest minimalny. Proszę samemu porównać zasięgi starego i nowego modelu. Zysk jakieś 4-5% i to WLTP, więc realnie będzie prawie nic.
Wg mnie ta wersja TM3 LR RWD to nadal super deal, praktycznie w cenie SR+ a z ładowaniem 250 kW i większą baterią i zasięgiem.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Ja się wstrzymuje z zakupem MY LR bo chcę to odświeżenie również. Chcę hw4, lepsze kamery oraz ambient i wentylowane siedzenia + możliwość WYŁĄCZENIA BOCZNEGO NAWIEWU. !:)
Ta za jakiś rok, plus kolejny rok beta testów i akurat dwuletni okres dopłaty się skończy i będę mógł na spokojnie sobie odświeżyć samochod ktory odbieram w poniedziałek :). Dopłata do 3ki mi się kończy za rok czyli też wtedy kiedy już pierwsze beta testy się zakończą i miejmy nadzieję proces produkcyjny oraz software update dojrzeją do stabilnych wersji.
Idealny timing jak dla mnie. 😃
 

viallos

Pionier e-mobilności
Jak dopłat w PL nie zabiorą... a to trend na całym świecie.
Ja na oba dopłaty wziąłem więc nie ma co płakać. Kiedyś przyjdzie tego koniec ale ja mam w razie czego co rok do wymiany tak więc może jeszcze jakaś wpadnie. O timingu pisałem raczej w temacie użytkowania dojrzalszego samochodu a nie dopłat.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A props okresów przejsciwych, rozterek itp. Kolega pół zycia oglądał mecze na 25 calach, bo żona chciala najlepszy telewizor i co już się zdecydowala, to zapowiadali nowszy i lepszy. Kumpel to dupa wolowa więc cierpial w milczeniu.
Tak to jest, że teraz trafilo to co jest juz w smartfonach, telewizorach, konsolach i innym sprzecie opartym glownie o prąd.
Tesla do tego wprowadza zmiany niesymetryczne i na bieżąco. Np HW4 jest psu na budę póki co, a znim bedzie u nas przydatna to wielu zmieni samochody itd...
 

elektryk

Pionier e-mobilności
A props okresów przejsciwych, rozterek itp. Kolega pół zycia oglądał mecze na 25 calach, bo żona chciala najlepszy telewizor i co już się zdecydowala, to zapowiadali nowszy i lepszy. Kumpel to dupa wolowa więc cierpial w milczeniu.
Tak to jest, że teraz trafilo to co jest juz w smartfonach, telewizorach, konsolach i innym sprzecie opartym glownie o prąd.
Tesla do tego wprowadza zmiany niesymetryczne i na bieżąco. Np HW4 jest psu na budę póki co, a znim bedzie u nas przydatna to wielu zmieni samochody itd...
Ledwo co wydałem wiadro hajsu na Mac Studio z M2, a tutaj chodzą plotki że wychodzi dużo lepszy M3 za dwa tygodnie ;-)
 

Michal

Pionier e-mobilności
To szaleńcze tempo zmian jest moim zdaniem jednym z powodów powstających na rynku zastojów. Ludzie nie mogą się zdecydować na zakup, jak co chwilę wychodzi coś nowego lepszego i finał jest taki, że nie kupują nic... a to w sumie dobrze ;)
 
Top