Tesla 3 Performance 2020r

solik

Pionier e-mobilności
jak potencjalny kupujacy wpisze wu3533k lub wu 3533k ewentualnie 5YJ3E7EC0LF682829 to trafi na archiwalna aukcje.. no ale znam takich co dysponujac takimi srodkami czy zdolnoscia leasingowa nie weryfikuja az tak, komis sie przerzucil na samochody EV i ciekaw jestem jak tam bateria po dlugim postoju na 0%, wlasciciel chyba ma swiadomosc jakas :)
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Ta tesla trafiła do mnie. Kupiłem świadomie, ale sprawdziłem przed zakupem(nawet sprzedający nie wiedział :D )

Zadbany egzemplarz, środek jak nowy, zadbany, oprócz delikatnie naruszonego lakieru(który i tak jest jak pergamin)
W kwestii najważniejszej, czyli baterii, zachowuje swoje pierwotne parametry, pomimo wcześniejszego rozładowania do 0%.
SMT pokazuje ~71kWh nominalnie więc nie ma spiny.
Zasięg 479km, i tyle można ujechać. W zimie mniej, ale to wiadomo. Ostatnio robiłem trasę w mrozie, pod litwę z warszawy i jeszcze zostało jak dobrze pamiętam dwadzieścia parę procent.
Cała reszta jak na papierze, ~3.2 do setki, pyrka, skręca nie skrzypi.
Przejechałem 20kkm i bez zmian.

Także jest to ciekawe doświadczenie, jak trwała jest ta głupia bateryjka.
Dla ciekawych mogę dać znać za rok, jakie zmiany wystąpią w trakcie użytkowania i czy ma to wpływ na ogólną trwałość baterii.

Screenshot_20230205_141535.jpg
 
Last edited:

nnnnn

Pionier e-mobilności
Ta tesla trafiła do mnie. Kupiłem świadomie, ale sprawdziłem przed zakupem(nawet sprzedający nie wiedział :D )

Zadbany egzemplarz, środek jak nowy, zadbany, oprócz delikatnie naruszonego lakieru(który i tak jest jak pergamin)
W kwestii najważniejszej, czyli baterii, zachowuje swoje pierwotne parametry, pomimo wcześniejszego rozładowania do 0%.
SMT pokazuje ~71kWh nominalnie więc nie ma spiny.
Zasięg 479km, i tyle można ujechać. W zimie mniej, ale to wiadomo. Ostatnio robiłem trasę w mrozie, pod litwę z warszawy i jeszcze zostało jak dobrze pamiętam dwadzieścia parę procent.
Cała reszta jak na papierze, ~3.2 do setki, pyrka, skręca nie skrzypi.
Przejechałem 20kkm i bez zmian.

Także jest to ciekawe doświadczenie, jak trwała jest ta głupia bateryjka.
Dla ciekawych mogę dać znać za rok, jakie zmiany wystąpią w trakcie użytkowania i czy ma to wpływ na ogólną trwałość baterii.

View attachment 8764
Gratulacje! Co to za aplikacja do sprawdzania stanu auta?
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Gratulacje! Co to za aplikacja do sprawdzania stanu auta?
Dziękuję, aplikacja to ScanMyTesla, potrzebujesz też adapter do kabli oraz moduł BT OBD
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Wracam, trochę dłużej niż po roku.
Autko dalej pyrka, skręca jeździ ;)

Bardzo dużo nim jeżdżę, więc i sporo jest ładowania zarówno na DC jak i AC
W ciągu roku stracił ok 1-2kWh z pojemności + tesla zwiększyła po update wielkość buforu baterii.


Z ciekawostek, na supercharger cały czas 250kW+

EDIT: nie napisałem przebiegu, zaraz stuknie 150000km

Wrócę też tu za rok, jeśli tylko będę mógł :)
 

Attachments

  • Screenshot_20240520_225440.jpg
    Screenshot_20240520_225440.jpg
    563,9 KB · Liczba wyświetleń: 56
Last edited:

Ronin78

Posiadacz elektryka
Dobre, dobre! Cały wątek się fajnie czyta. Zaraz znajdą się doradcy żeby hartować baterie na zerze, coś jak morsowanie dla ludzi 😆

Super, że jeździ i działa jak należy!
 
Top