TESLA - ciekawostki

daniel

Señor Meme Officer
Sedan. Więc Model 3. Trzech pracowników restauracji odjechało z klientem, żeby sprawdzić samochód.
Długie ślady hamowania wskazują na dużą prędkość. Jeden z pracowników miał 15 lat - praktykant.

 
Last edited:

Pleśniak

Posiadacz elektryka
To tak w temacie:
Ciekawe czy reakcja człowieka czy pomoc komputera.
 

Michal

Moderator
Niezła akcja. AI też powinno właśnie tak się zachować.
 

cooler

Pionier e-mobilności
To tak w temacie:
Ciekawe czy reakcja człowieka czy pomoc komputera.
O żesz kurde!
Wspaniała reakcja kierującego, mam nadzieję że w przyszłości AI będzie właśnie tak rozwiązywać podobne dylematy, choć widzę też pole do nadużyć i ataków na konkretne osoby wykorzystujące dobre chęci i ocenę AI.
///EDIT: znając możliwości trakcji Tesli M3 z autopsji śmiem twierdzić że dało by się jeszcze wrócić na właściwy tor (Tesla z 8:59):

Co ta Tesla zniosła i nie roztrzaskała się na barierkach to jest chyba magia, polecam komentarz autora w 9:30
 
Last edited:

piotrpo

Pionier e-mobilności
Co ta Tesla zniosła i nie roztrzaskała się na barierkach to jest chyba magia
100km/h i test łosia. Trakcja pomogła, środek ciężkości pomógł, ale kierowca tej Tesli... Inna sprawa, że oglądając amerykańskie dashcam mam wrażenie, że ich poziom edukacji drogowej jest coś koło ich poziomu edukacji ogólnej.
Z innych ciekawostek, tak z 15 lat temu z hakiem kupiłem taką kierownicę do komputera:
1728883961541.png
I teraz nie wiem, czy to Logitech zrzynał z LFA, czy LFA z Logitecha.
 

Pleśniak

Posiadacz elektryka
///EDIT: znając możliwości trakcji Tesli M3 z autopsji śmiem twierdzić że dało by się jeszcze wrócić na właściwy tor (Tesla z 8:59):
Pod warunkiem, że się zmieni te gównianie Micheliny, które Tesla wrzuca na koła 18" Highlandów...
 

cooler

Pionier e-mobilności
Pod warunkiem, że się zmieni te gównianie Micheliny, które Tesla wrzuca na koła 18" Highlandów...
To samo zauważyłem po jeździe próbnej M3HL. Od razu po zakupie założyć z powrotem Michelin PS4. Wtedy znów jest nieco głośniej i jest większe zużycie, ale Tesla jeździ już dużo lepiej, tak jak powinna.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
@cooler A masz bezpośrednie porównanie w tym samym samochodzie pomiędzy ePrimacy i PS? Bo z jednej strony wiadomo, że będzie głośniej, twardziej i mniej efektywnie, ale lepiej w zakrętach i hamowaniu, tylko kwestia ile lepiej.
Ja coraz bardziej jestem przekonany, że ePrimacy nie są takie złe, jak się wydawały na początku. Niby na nich płynąłem jak zaczęło porządnie lać, w szybszych zakrętach, czuję nadsterowność, ale nie wiem jak w takiej sytuacji zachowałyby się w tym samochodzie inne opony. Właściwie dopiero zaczynam ogarniać o co chodzi z tym napędem.
 

inter

Pionier e-mobilności
@cooler A masz bezpośrednie porównanie w tym samym samochodzie pomiędzy ePrimacy i PS? Bo z jednej strony wiadomo, że będzie głośniej, twardziej i mniej efektywnie, ale lepiej w zakrętach i hamowaniu, tylko kwestia ile lepiej.
Ja coraz bardziej jestem przekonany, że ePrimacy nie są takie złe, jak się wydawały na początku. Niby na nich płynąłem jak zaczęło porządnie lać, w szybszych zakrętach, czuję nadsterowność, ale nie wiem jak w takiej sytuacji zachowałyby się w tym samochodzie inne opony. Właściwie dopiero zaczynam ogarniać o co chodzi z tym napędem.
Jaki masz przebieg na tych Michelinach?
 
Top