TESLA - ciekawostki

Michal

Moderator
Ściema na Elona = wyłudzanie pieniędzy.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Pozew o.... i np nowa ℹ info- kiedy kilka Tesli jedzie dopiero do danej ładowarki + ile jest zajętych . O nowych V4 w Holandi itd. Część spraw nas nie dotyczy ale warto posłuchać jak to jest tam gdzie słońce zachodzi . Jest o VW , o manipulacji informacją o Tesli , że nie dastrzega się zmian w samochdzie itd .


 
Last edited:

daniel

Señor Meme Officer

cooler

Pionier e-mobilności
Nie, to już jest przegięcie @Bronek. Żeby 6-cio osobowy SUV pokonywał super i hiper-samochody, to już się w głowie nie mieści.
Co za czasy, pierdziawki dostają w dupę aż miło:
 

daniel

Señor Meme Officer
Nie, to już jest przegięcie @Bronek. Żeby 6-cio osobowy SUV pokonywał super i hiper-samochody, to już się w głowie nie mieści.
Model X to zawsze był mocny samochód.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Nie, to już jest przegięcie @Bronek. Żeby 6-cio osobowy SUV pokonywał super i hiper-samochody, to już się w głowie nie mieści.
Co za czasy, pierdziawki dostają w dupę aż miło:
jakbyś się zastanawiał czemu osiąga czas 10.0 zamiast poniżej 10s i czemu tak słabo hamuje ze 100mph to poza masą zapomnieli zmienić opon i na zimówkach się ściga
 

cooler

Pionier e-mobilności
jakbyś się zastanawiał czemu osiąga czas 10.0 zamiast poniżej 10s i czemu tak słabo hamuje ze 100mph to poza masą zapomnieli zmienić opon i na zimówkach się ściga
No to już zupełnie kosmos - bije super-hiperer-samochody w dodatku na zimówkach :) Fanatycy ryczących i pierdzących maszyn schowają się pod dywan ze wstydu...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A tak już przyziemnie , to czuć masę przy hamowaniu ale bardziej gdy zawieszenie jest na komfort lub w trybie auto i akurat w tej fazie .
Jak wiecie fajnie ostrzega gdy się przyśpiesza a ktoś przed nami hamuje itp
Wyłączylem ale chyba włączę , tą opcję "nie przywalenia przy małej predkosci"
Co zauważyłem , że pomimo identycznego stylu jazdy "więcej pali" na Plaid niż na Sport. Pewnie cos tam musi byc inaczej w dystrybucji mocy
W tych trybach da się jeździć , na Chill jest dla mnie za ospały . Mam delikatną stopę i wcale nie jest trudno utrzymać się w normie . Pewnie , że po przesiadce z ICE bym miał z tym gorzej .
Czuję zimowki , czuje ich bieżnik , tego w Trójce nie miałem . Moze że tu to zawieszenie takie jest ? Jak bym na terenowkach kostkowych jechał . Oczywiście tylko w pewnym zakresie prędkości .
Wyważenie też j.est do kitu , przetrwam te kilka tygodni .
Dla dociekliwych SEXY Buttons ma w apce ciekawe parametry i dongel może komunikować się Scan my Tesla .
Wiadomo , każda sroka swój ogon chwali i tu się to sprawdza . Trudno przepłaciłem , ale dobrze , że nie wziąłem Ski , bo mając Trójkę by to było jak w :"zamienił stryjek siekierkę na kijek".
Tu czuć , że to Tesla, bo obsługa znana , przyśpieszenie wiadomo jakie , ale w Trójce też jest "nie w kij dmuchał" . Natomiast reszta to odlot i inne , więc mam inny samochód ale o podobnych walorach . W Sce nie było by takiego tzw efektu "wow", przy przesiadce z Tm3.
Czyli gdyby nie ta przerwa w dostawach do Eu , to brałbym Ske LR . A gdyby dawali Xsa , to brałbym tez LR i 5 miejsc .
I tu bylby błąd, bo 6 miejsc jest świetne , oczywiście w naszym przypadku, tylko bym tego chyba nie docenił , no i to 37 000 zł +
Na pewno brałbym też wolant ! Jestem już z nim zgrany
 
Last edited:
Top