Tesla i co dalej ?

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Frajda z prowadzenia i jazdy - system kompletnie do dupy .
BMW i4 M50 wyliczyli mi w salonie na ok 107 tyś Fr. :)
1. Jezeli infotainment Tesli Ci nie odpowiada to trzeba sie z marka pozegnac bo tutaj nic nie ulegnie "poprawie".
2. Ewidentnie czujesz miete do BMW - moze warto rozwazyc jakas nowa hybryde typu 545e poki sytuacja z zasiegiem w EV nie ulegnie poprawie?
3. Zasieg i4 M50 bedzie zauwazalnie gorszy od TM3 chociazby z powodu ekstra 400kg wagi czy gorszego Cx - jak to sie ma do elaboratu o zasiegach i idee fix?
4. 107k CHF za compliance EV w segmencie D to makabryczne pieniadze, w NO okolice ~70k za wersje wszystkomajaca, TM3P ~50k.
5. Testowales to auto juz? Miejsce z tylu to ponury zart jak na auto o dlugosci 470cm.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Ja podtrzymuję sugestie wziąć nową TM3LR. Zasięgiem będzie prawie to co chcesz.
Bjorn jej nie testował, to ma być odporna na zimę bateria LG 79 kWh netto plus pompa ciepła. Nie będzie więc takich strat zasięgu. I z ogrzewaniem nóg jest wszystko dobrze, to urok modeli przed liftingiem.
Wycieracki tak - jeden z moich ulubionych fizycznych przycisków. Po ryglu włączenia autopilota. Czujnika nie będzie. Uparty Elon.
Ślepe strefy to pewnie kwesja indywidualna. Mam tak skonfigurowaną pozycję i lusterka że praktycznie nie mam ślepej strefy. Ten obrazek z kamerki potrzebny tylko żeby nie zachaczyc krawężnik na skrzyżowaniu. Diody nie dadzą. Szczerze mi drażnią diody, rozpraszają.
Dostaniesz system na AMD Ryzen, lepiej działa. Kłapa bagażnika automatyczna, poprawiona.
Nie zgadzam się że LR zasięgiem równaja się z Perf. Jest odwrotnie: Perf zbliża się do SR+ obecnych. Bardziej katowany samochód.
Boosta można kupić.
Co do Perf z hakiem - to jest LR z hakiem i soft Performance. Silniki i bateria te same.
 
Top