Tesla M3 - autopilot

kristof46

Fachowiec
Jak na polskich drogach zwiększysz odstęp to zaraz wszyscy zaczną pakować się w tą lukę. Taki mamy klimat. Ja też jestem zdania, że AP brakuje w korku czy przy dojeżdżaniu do poprzedzającego pojazdu płynności. W korku rusza za późno i za ostro, podobnie z dohamowaniem zbliżając się do pojazdu przed nami (nie tylko w korku). Widząc różnicę prędkości zamiast wcześniej stopniowo zacząć ją wytracać to dość późno i niepotrzebnie mocno hamuje.
Tylko że ta odległość (przynajmniej u mnie w Y) jest zawsze taka sama. Niezależnie od zadanego ustawienia. A nawet jeśli różnica jest to trzeba byłoby wysiąść i mierzyć. W Audi jest to ewidentna różnica między najbliższym a najdalszym ustawieniem. Zresztą nie raz ludzie zalecają właśnie ustawienie w Tesli najwyższej wartości (jak dobrze pamietam 7) bo inaczej nic się nie zmienia poza tym że auto jest właśnie bardziej narowiste.
Co do odległości to niestety ale zarówno w moim Audi jak i w Tesli ktoś zawsze się wciśnie. Tego typu systemy zawsze zostawiają sobie spory zapas nawet jeśli każemy im jechać "blisko". Miałem kiedy wypożyczone BMW i ono jakby jechało bliżej ale też się ktoś zawsze znajdzie kto się wciśnie.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Zresztą nie raz ludzie zalecają właśnie ustawienie w Tesli najwyższej wartości (jak dobrze pamietam 7) bo inaczej nic się nie zmienia poza tym że auto jest właśnie bardziej narowiste.
Nieprawda. Na 7 trzyma zauważalnie większy dystans od poprzedzającego pojazdu.
 

kristof46

Fachowiec
Nieprawda. Na 7 trzyma zauważalnie większy dystans od poprzedzającego pojazdu.
To może twój. W moim przypadku dystans jest podobny. Różnica jest marginalna. Zreszta nawet jeśli jest to niewiele to zmienia bo i tak jak ktoś będzie chciał to się wciśnie. Nadmienię tylko ze mówię oczywiście o aucie z Tesla Vision
 

tomA

Posiadacz elektryka
Tylko że ta odległość (przynajmniej u mnie w Y) jest zawsze taka sama. Niezależnie od zadanego ustawienia. A nawet jeśli różnica jest to trzeba byłoby wysiąść i mierzyć. W Audi jest to ewidentna różnica między najbliższym a najdalszym ustawieniem. Zresztą nie raz ludzie zalecają właśnie ustawienie w Tesli najwyższej wartości (jak dobrze pamietam 7) bo inaczej nic się nie zmienia poza tym że auto jest właśnie bardziej narowiste.
Co do odległości to niestety ale zarówno w moim Audi jak i w Tesli ktoś zawsze się wciśnie. Tego typu systemy zawsze zostawiają sobie spory zapas nawet jeśli każemy im jechać "blisko". Miałem kiedy wypożyczone BMW i ono jakby jechało bliżej ale też się ktoś zawsze znajdzie kto się wciśnie.
Miałem BMW g20 z adaptacyjnym to przyznaje ze tam działa to fajniej niż w tesli i jak dałem na tryb jazdy eco to naprawdę był prawdziwy chill na tempomacie i w korkach a odstęp minimalny jak ustawiłem to siedział na zderzaku poprzedzającego auta a na maksa to tak jak tesla trzym dość daleko w trasie wiec fajnie to działało.
 
Top