Tesla M3 HL tryb wartownika

Peteros

Zadomawiam się
Pobyt za free, mam położoną powłokę elastomerową wiec samo przypolerowanie rozwiązało małą rysę. Osoba co uderzyła nawet nie zorientowała się. Potwierdza sie moja teoria, że jak ludzie mają stare auciska to nie dbają o inne samochody które parkują obok.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Kiedyś cofałem pod pracą Gelendą z kołem na tylnych drzwiach , a na na tym kole wisiał jeszcze pusty bagażnik rowerowy (taki do podwieszania rowerów). Wystawała w dół tako rurka i to dosyć wysoko.
Nagle na pierwszeństwie pojawił się duży wysoki SUV , tuż za mną. Zahamowalem SUV pojechał dalej.

Jakie było moje zdziwienie jak miesiąc m/w później, podchodzi facet i mówi że po powrocie do domu po kilku dniach zauważył na masce wgniecenie . Poanalizował sobie i mu wyszło... Ja też przeprowadziłem burzę mózgów i niestety fakty to fakty.
Zrobienie 700zl go kosztowało, było trudne odciągniecie i wypicowanie tej maski . Pogadaliśmy normalnie
Ani ja ani on nie odczuliśmy faktu kontaktu samochodów.
Facet nie liczył że mnie spotka , choć się czaił i kompletnie nie miał nadziei że mu kasę zwrócę .
Kasę zwróciłem, bo bym spać nie mógł a wina była moja choć to nie była nieuwaga . Ja byłem dluższy niż zwykle i cofający, a gość nie zauważył szarej rurki , która go musnęła plastikowym zakończeniem Prędkość nikła ale masy spore .
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Okrutnie, żre prąd to sentry. Jak ktoś na postoju nie ma garażu, czy jakiegoś bezpiecznego miejsca to łączę się w bólu.
Teraz jestem na wakacjach, auto zostawione na parkingu przed posesją, zostawione na 70% baterii, jedna mała trasa i po kilku dniach 26%, auto praktycznie nie jeżdżone.
Przy wyłączonym sentry zużycia praktycznie nie ma, czasem zejdzie 1%.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Niestety, ochrona kosztuje. Najgorsze że i tak drobnych rzeczy/przycierek może nie wyłapać.
Ja już włączam sentry tylko tam gdzie ryzyko jest duże, rotacja jest większa, dużo ludzi się kręci np. parkingi pod marketem..
 

eugtor

Posiadacz elektryka
Obudzony samochód zużywa ok 200W, jak musi jeszcze coś zapisywać to zużycie też wzrasta. Zawsze możesz wyłączyć wartownika zdalnie czy odwrotnie - uruchomić jeśli czujesz że jednak warto.
Ma sens szukać hoteli z ładowarkami jeśli chcesz mieć zawsze naładowany samochód.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Przypominam, że na rynku nie ma nawet takiego rejestratora który nagrałby obraz z 4 kamer jednocześnie w rozdzielczości 4k każda. I to na raz.

To wymaga mocy obliczeniowej i kosztuje prund.

Jeśli zużywa za dużo, znajdź bezpieczne/mniej oblegane miejsce albo wyłącz sentry
 

ca5tor

Zadomawiam się
wylatuję na 8 dni - samochód zostaje na parkingu / nie lotnisko, tylko osiedle - miejsce zewnętrzne prywatne / Chcę go zostawić w ustawieniach jak na zdjęciu. I tutaj pytanie - w tym trybie SENTRY zarejestruje jakieś łapanie za klamki ? stuknięcie drzwiami parkującego obok samochodu? czy jednak kamery musza być włączone? ile takie sentry przez tydzień "zużyje" baterii ? a ile jak z kamerami ? Z apki może 1 raz włączę i popatrzę co się dzieje.

sentry.jpg
 

Michal

Moderator
wylatuję na 8 dni - samochód zostaje na parkingu / nie lotnisko, tylko osiedle - miejsce zewnętrzne prywatne / Chcę go zostawić w ustawieniach jak na zdjęciu. I tutaj pytanie - w tym trybie SENTRY zarejestruje jakieś łapanie za klamki ? stuknięcie drzwiami parkującego obok samochodu? czy jednak kamery musza być włączone? ile takie sentry przez tydzień "zużyje" baterii ? a ile jak z kamerami ? Z apki może 1 raz włączę i popatrzę co się dzieje.
Jak masz wyłączone wykrycie na podstawie kamery, to zarejestruje tylko to co uruchomi alarm. Mi ostatnio ktoś przetarł zderzak przedni i nic nie ma. Przy czym nie wiem czy warto mieć to włączone bo zżera baterie jak głupie. W 8 dni stracisz około 50% baterii. Jak to sobie policzysz przez 3 lata x 8 godzin dziennie, to wystarczy na malowanie zderzaka, więc może nie opłaca się włączać :)
 
Top