Tesla Model 3, dostawy I kwartał 2024

Pedr

Posiadacz elektryka
Z Teslą zrobił się jakiś voodoo cult, bieganie z check listami i robienie dramy o milimetr czegoś tam.
Dokładnie tak. Pomimo, że już było trochę tych odbiorów samochodów w życiu, to przez tę nagonkę miałem wyobrażenie, że będzie trzeba każdy cm karoserii poddać inspekcji. Może dzięki nowym 3 i Y to się zmieni. Ostatecznie nawet nie zauważyłem przy odbiorze że mam napis dual motor w wersji RWD 😀
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Czyli najpierw info jest w apce potem dzwonią?
Różnie. U mnie w apce nic nie było, później zadzwonili i się umówiłem, później dostałem sms'a i mogłem się umówić na inną godzinę, bo na tą so się umówiłem, to już byłem umówiony. W tym wszystkim jeszcze leasingodawca był zaplątany. Komunikacja i "widoczność" procesu, to nie jest ich najmocniejsza strona. Ale powinieneś mieć jakiegoś swojego opiekuna, jak się niecierpliwisz, to do niego napisz pytanie "jak leci?".
 

atr7

Zadomawiam się
Jak mieliście napompowane opony w TM3 przy odbiorze? Ja miałem wszystkie 3,3bar - dużo więcej niż zaleca producent (2,9bar). Teraz się zastanawiam czy tak zostawić czy zmniejszyć do 2,9.
Oczywiście 3,3 bara na zimno mi pokazuje.
 

Michal

Moderator
Zmniejsz.
 

inter

Pionier e-mobilności
Jak mieliście napompowane opony w TM3 przy odbiorze? Ja miałem wszystkie 3,3bar - dużo więcej niż zaleca producent (2,9bar). Teraz się zastanawiam czy tak zostawić czy zmniejszyć do 2,9.
Oczywiście 3,3 bara na zimno mi pokazuje.
Na zimnym 2.9. Jak sie rozgrzeje jazdą będzie więcej.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Jak mieliście napompowane opony w TM3 przy odbiorze? Ja miałem wszystkie 3,3bar - dużo więcej niż zaleca producent (2,9bar). Teraz się zastanawiam czy tak zostawić czy zmniejszyć do 2,9.
Oczywiście 3,3 bara na zimno mi pokazuje.
Ja tak jezdze, mniej pradu schodzi w trasie :)
 

inter

Pionier e-mobilności
Dostał juz ktoś stały dowód rej. dla SR.
 

inter

Pionier e-mobilności
Top