Tesla Model 3, dostawy III kwartał 2022

Proxy84

Fachowiec
.......jak większość Uczestników tego forum.......jeden wielki kibel, z tego co czytam i nasłuchuję, to Polscy Klienci zostali "spalantowani" totalnie, ale z drugiej strony czemu tu się dziwić, wystarczy zerknąć na dynamikę rozwoju sieci SC w Polsce....i znowu kibel. No i wreszcie trzeci kibel (proszę mnie poprawić jeśli się mylę, ale opieram się na wyczytanych newsach w necie) .....to dostępność części zamiennych-blacharskich i czas realizacji napraw po kolizji.
Jeśli Ktoś poczuł się urażony moim dosadnym słownictwem to z góry przepraszam........ale żadne inne w mojej ocenie , nie oddaje całej tej sytuacji.
To mało powiedziane. Przeświadczenie że auto będzie i namawianie do zaciągania leasingu - dwa razy- nadaje się na pozew.
 

solik

Pionier e-mobilności
to dostępność części zamiennych-blacharskich i czas realizacji napraw po kolizji.

zobacz w dziale Skody ile musza czekac na naprawe klimatyzacji ;) wszedzie sie robi zle, w KIA 5 miesiecy oczekiwanie na GPF do Stingera ktory sie rozlecial na gwarancji
 

Michal

Moderator
Jak co kwartał na forum pojawiają się nowi użytkownicy, którzy są OBURZENI tym jak Tesla traktuje klientów :p
Tak wszyscy wiedzą - strasznie słabo to jest zorganizowane.
Tak - możecie zrezygnować.
Tak - możecie iść z nimi do sądu (raczej nie wygracie, bo pewnie nie czytaliście nawet umowy zamówienia).

Podsumowując po raz kolejny:
  • nie masz VIN-u - nie płać i nie dopinaj leasingu;
  • masz VIN - poczekaj na kontakt od pracowników Tesla;
  • miałeś kontakt od pracowników Tesla - jest bardzo duża szansa, że auto jest już w EU i je dostaniesz ale cholera wie, bo istnieją przypadki losowe typu:
    • już jechała ciężarówka z autami do PL ale miała wypadek;
    • auto przyjechało do PL, ale okazuje się, że ma pękniętą szybę i nikt wcześniej tego nie wyłapał albo stało się to po drodze.
Co można Wam więcej powiedzieć. Na świecie ogólnie jest obecnie bardzo słabo z łańcuchami dostaw. Jeśli nie interesujecie się tym na co dzień, to może Wam się wydawać, że problem nie występuje ale ja się interesuję i słyszę głosy o brakach elektroniki, papieru (kartony, opakowania, ...), drewna i produktów pochodnych, opakowań plastikowych itp... Brakuje kontenerów, statki wiszą w Chinach i US po kilka tygodni czekając na wpuszczenie do portu i rozładunek. Przytkała się ta cała światowa machina.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Jak co kwartał na forum pojawiają się nowi użytkownicy, którzy są OBURZENI tym jak Tesla traktuje klientów :p
Tak wszyscy wiedzą - strasznie słabo to jest zorganizowane.
Tak - możecie zrezygnować.
Tak - możecie iść z nimi do sądu (raczej nie wygracie, bo pewnie nie czytaliście nawet umowy zamówienia).

Podsumowując po raz kolejny:
  • nie masz VIN-u - nie płać i nie dopinaj leasingu;
  • masz VIN - poczekaj na kontakt od pracowników Tesla;
  • miałeś kontakt od pracowników Tesla - jest bardzo duża szansa, że auto jest już w EU i je dostaniesz ale cholera wie, bo istnieją przypadki losowe typu:
    • już jechała ciężarówka z autami do PL ale miała wypadek;
    • auto przyjechało do PL, ale okazuje się, że ma pękniętą szybę i nikt wcześniej tego nie wyłapał albo stało się to po drodze.
Co można Wam więcej powiedzieć. Na świecie ogólnie jest obecnie bardzo słabo z łańcuchami dostaw. Jeśli nie interesujecie się tym na co dzień, to może Wam się wydawać, że problem nie występuje ale ja się interesuję i słyszę głosy o brakach elektroniki, papieru (kartony, opakowania, ...), drewna i produktów pochodnych, opakowań plastikowych itp... Brakuje kontenerów, statki wiszą w Chinach i US po kilka tygodni czekając na wpuszczenie do portu i rozładunek. Przytkała się ta cała światowa machina.
GM ogłosił swoje wyniki za ubiegły kwartał, mają niecałe 100tys nieskompletowanych samochodów które gdzieś trzeba rozlokować po magazynach i przechować w oczekiwaniu na części żeby je dokończyć. nie wiem jak wygląda taka ilość samochodów ale wydaje mi się że to bardzo dużo a koszt przechowywania tego może być spory.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Czeka sie na wszystko co z prądem związane . Na panele , na pompy ciepla, na samochody elektryczne .A do tego nie ma ludzi chętnych do pracy lub moce są za małe , komponentów brak. No czasem nie ma pracodawców chętnych do zapłaty, tyle ile by sobie życzyli pracownicy. A ci chcą więcej i się z pracą swoją nie związują na lata. Nowi są nie wyszkoleni , bez praktyki , to i jakość do kitu itd....
No i dużo ludzi nie ma kasy lub im stopniała ostatnio znacznie
Ci ostatni mają najlepiej z tą elekro czymś tam.. , bo nie mają w/w problemów .
 

Slomcio

Zadomawiam się
Szanowne grono, takie coś dzisiaj mi się wyświetliło w przeglądarce:

Zrzut ekranu 2022-07-8 o 11.23.14.png

Jestem ciekawy czy może być to zwiastun dobrych wieści czy tesla po prostu zmieniła system informowania o dostawach?
 
Top