A ja bym wolał żeby było jak dawniej, albo
przez pośrednika lub najlepiej, jakby mi auto zrzucili z lawety gdzieś w okolicy. Tak jak onegdaj w USA.
Wszelkiego, rodzaju infolinię, to w 90% zawracanie dupy sobie i infolinii. Akurat Tesla ma wszelkie procedury dobrze opisane.
I niestety czy stety od zawsze tak były ujowo realizowane. To jest w ramach tego Premium.
Decydując się na to auto powinniśmy wiedzieć, że bez szczęścia w życiu i pożyciu będą schody.
Dlatego w takiej strukturze organizacyjnej, nic się oddolnie nie da zrobić.
I to się raczej nie zmieni a wręcz znajdzie naśladowców.
Trzeba czytać co Tesla napisała i też odpowiedzi na częste pytania 99% tam jest wszystko. A to że nie wszystko jest miłe, to inna sprawa. No i mamy sieć, a tam nawalone hejtu i prawd co niemiara. To dlaczego ludzie się temu jeszcze dziwią?
Dlatego ryzyk fizyk, nikt nikogo nie zmusza, drogo bylejak a towaru brak.
To nie marka dla strachliwych i naiwnych , ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. Jest lepiej z Teslą zagrać niż w Kasynie. Tesla daje więcej szans, ale nie za wiele więcej. Zawsze jak kasyno wygrywa