Tesla Model 3, dostawy IV kwartał 2023

kubatar

Pionier e-mobilności
1. Co do jakości KIA to różnica pomiędzy tym co produkowali 20 lat temu a teraz to jest przepaść w poprawie jakości. Oczywiście jak będziemy macać wersję S to będzie plastik ale jak weźmiemy wersję L to nie jest źle. Premium to nie jest ale jest nieźle. Do Volvo bym nie porównywał.
2. Trudno mi sobie wyobrazić sytuację że mieszkając w Warszawie wybieram Ząbki a każą mi jechać do Katowic. Myślę że zwiększenie liczby salonów nie poprawi sytuacji bo sprzedaż rośnie wykładniczo. Spodziewam się że takie sytuacje będą częstsze bo kombinacji "błędów" w procesie może być więcej. Dlatego wytykanie publiczne tego na tym etapie może przynieść dobry skutek bo poprawią ten proces a nie będą zasłaniać się regulaminem.
Swoją drogą to czy ktokolwiek kto zamawiał Teslę był świadomy tego punktu w regulaminie?
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Wytykanie publiczne, czyli przez wypowiedzi na forum nic nie dadzą.
Dopóki Tesla nie ma realnej konkurencji, która będzie wpływać na wynik sprzedaży, to się nic nie zmieni.
A na razie takiej konkurencji nie ma i sprzedaje wszystko co wyprodukuje „na pniu”…
Także aktualnie albo godzisz się na warunki dostawcy i cieszysz się tym autem, albo idziesz do konkurencji i czekasz, a potem… 🤔
 

kubatar

Pionier e-mobilności
No nie wiem czy tak nie ma konkurencji. Kontroluje ok 2% rynku wolumenowego (pewnie drugie tyle kwotowego). Gdyby nie obniżała cen to sprzedaż poleciałaby na łeb.
Poza tym wiele osób wybiera jednak auta spalinowe i nie chcą elektryków ze względu na ich wady które są.
Cieszę się że jest Tesla ale nie gloryfikujmy ich bo jak się usadowią na rynku będą traktować klienta jak dzisiaj robi to np Toyota. Dlatego po cichu kibicuje Chińczykom żeby rozbic układ na rynku bo to co było w latach 2021-23 to trochę patologia. Ja rozumiem prawa popytu i podaży ale trzeba im patrzec na ręce
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Twoja uwaga o wolumenie sprzedaży aut ogólnie nie ma tu zastosowania. Rynek ICE nie dotyczy Tesli, a w BEV jest tak jak pisałem.
Bo decyzje o zakupie Tesli nie podejmują Ci którzy widzą alternatywę w ICE (wybiorą ICE od dealera za rogiem), tylko Ci którzy są zdecydowani na EV i tych osób dotyczy moja uwaga.
I w mojej wypowiedzi nie było cienia gloryfikacji Tesli, wręcz przeciwnie.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
To tak jakby powiedzieć że diesel nie jest konkurencją dla benzyny. Oczywiście że wszystko pakujemy do jednego wora z nazwą "auto". Konkurencja istnieje a Tesla nie jest dominatorem na rynku.
Nawet jeśli weźmiemy pod uwagę jedynie bev to ma konkurencję. Trzeba pamiętać że zasiedzieli na rynku robią wszystko żeby sprzedawać jak najwięcej ICE (wysokie marże) więc bardzo zniechęcają do wyboru BEV.
Choćby taka bzdura że próbują przekonać na różne sposoby, że Tesle to awaryjne auta. Konsekwencją jest to że np klient boi się tej wadliwości i wybiera ID4. Albo floty tu też prędzej wybiorą VW. Klienci premium wybiorą BMW lub mercedesa.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja nie zaprzeczam temu o czy piszesz.
Stwierdzam fakt, że dopóki Tesla będzie sprzedawała wszystko co zaoferuje, niezależnie od jakości obsługi, a to się teraz dzieje, dopóty nie zmieni podejścia.
Wobec tego żadne apele na forach nie przyniosą skutku.
A to że tak Tesla funkcjonuje wynika właśnie z tego, że sprzedaje wszystko co wyprodukuje od ręki mimo tej „specyficznej jakości” obsługi.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
To trzeba było zamówić sobie Mercedesa za 350k albo plastic fantastic Kijankę i wtedy na pewno miałbyś odbiór w salonie z szampanem i kokardką.
Skończ już z tym szampanem i kokardą. Jeżeli ktoś kupuje samochód za 200 tys. czy więcej a salon ma wywalone czy odbierze tu czy 300 km dalej nie szanując jego czasu j pieniędzy to ma prawo die wkurzyć delikatnie ujmując. Fajny produkt który rozwala chołota jakiegoś salonu bo inaczej nie da sie ich nazwac - przykre.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Takie numery nie tylko w Polsce, często jest też tak w Niemczech.
To świadczy że gdzieś w centrali nie potrafią trzymać standardów
 

JED 3City

Fachowiec
Nie dziwi mnie Twoja odpowiedź po tym jak zareagowałeś na moje poprzednie posty jako (Angry). Siedziałem w jako pierwszym samochodzie (Kia), poza tym jeździłem wszystkimi E samochodami i nie chciałem kupować Tesli (bo myślałem jeszcze wtedy, że jest najdroższa), ale po prostu ilość lakierowanych powierzchni, które szybko się porysują i ilość plastiku mnie od kijanki skutecznie odepchnęła. A np. Volvo miało poukrywane rzeczy na których przyoszczędzili ;)
Ikonka byla, jaka byla, po piszesz bzdury - nie wiem, w jakiej "kijance" siedziales, natomiast wiem w jakiej ja (pierwszy raz w zyciu) i bylem pod mega wrazeniem tego i jak jest w srodku.
A tekstem o "ilosci plastiku" vs Tesla, to juz strzeliles sobie w kolano. EOT.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
Ikonka byla, jaka byla, po piszesz bzdury - nie wiem, w jakiej "kijance" siedziales, natomiast wiem w jakiej ja (pierwszy raz w zyciu) i bylem pod mega wrazeniem tego i jak jest w srodku.
A tekstem o "ilosci plastiku" vs Tesla, to juz strzeliles sobie w kolano. EOT.

Hehe, siedziałem w siperniu a potem na kolejnej jeździe we wrzeeśniu 2023 roku. Na najbogatszej wersji elektryka jaką mieli. Dodam tylko, że sama babka z salonu mi powiedziała, że cały front to eko plastik z recyclingu. Nie wymyśliłem sobie z tego z dupy.
 
Top