Tesla Model 3 Highland akcesoria

jarqu

Posiadacz elektryka
Mniejsza masa, mniejsze zużycie ;)
jeśli chodzi o jakąkolwiek lotkę to generalnie spoiler jest po to żeby zwiększyć docisk tylnej osi skutkiem ubocznym jest zwiększony opór aerodynamiczny, więc każda lotka będzie negatywnie działać na zasięg.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
1714127738525.png

Ciekawe czy dojdziemy do poziomu BMW, że każdy rzęch musi mieć dodający splendoru znaczek M-Power. Ale z drugiej strony trochę to wina producentów z ich "pakietami stylistycznymi". Ale mi podobają się sleepery, więc pewnie patrzę na to inaczej.
 

Jeffero

Zadomawiam się
Polecacie jakieś dywaniki, poza oryginalnymi evamats? Widzę na "evadywaniki" są 2 razy tańsze, a w praktyce to chyba to samo.
 

Michał

Zadomawiam się
Niestety nie widzę już rozmowy z Teslą bo usługa została zakończona.
Tutaj masz link do wyceny, którą dostałem: https://forum.elektrowoz.pl/threads/dolozenie-haka-do-tesli-3-highland.5799/post-148473
Ja do nich po prostu napisałem w apce, że proszę o ofertę na hak z montażem. Wiadomość napisałem w kategorii:
Usługi -> Inne -> Elementy zewnętrzne -> Instalacja akcesoriów
Wczoraj był post Wiktora który zapłacił 6 tys za hak. Chyba miałeś dużo szczęścia z montażem.
 

eugtor

Posiadacz elektryka
Jestem ciekaw opinia użytkowników evadywaników - czy przy długotrwałym użyciu nadał jesteście zadowoleni z tych dywaników?
Czy ma ktoś zdjęcie oryginalnych dywaników fabrycznie dołączonych do TM3 HL?
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Jestem ciekaw opinia użytkowników evadywaników - czy przy długotrwałym użyciu nadał jesteście zadowoleni z tych dywaników?
Czy ma ktoś zdjęcie oryginalnych dywaników fabrycznie dołączonych do TM3 HL?
Na dzień dzisiejszy prawie 3 miesiące je mam i są super. Jedynie mata do bagażnika jest trochę upierdliwa przy sięganiu do przestrzeni pod bagażnikiem
 

Hubi

Fachowiec
Jestem ciekaw opinia użytkowników evadywaników - czy przy długotrwałym użyciu nadał jesteście zadowoleni z tych dywaników?
Czy ma ktoś zdjęcie oryginalnych dywaników fabrycznie dołączonych do TM3 HL?
Ja zawsze byłem trochę sceptyczny do tych dywaników, niezbyt mi się podobały (kwestia gustu).
W listopadzie do Highlanda nie było dostępnym żadnych dedykowanych dywaników poza Eva.
Jako że jeżdżę dużo po budowach, to szczególnie na sezon zimowy musiałem szybko mieć coś niemateriałowego. Zaryzykowałem i zamówiłem. Liczyłem, że koncepcja tych otworów sprawdzi się tak samo dodrze, jak przy kuwecie dla kotów ;)


Moja ocena po kilku miesiącach: szkolne 3/6.
1. Dalej niezbyt mi się podobają. Nie mój gust.

2. Szybko się brudzą. Wystarczy wejść do środka i od razu widać ślady butów. Nie można mówić o idealnej czystości, którą chwalą się w reklamach

3. Materiał jest dość mocno śliski. Z reguły torbę z laptopem lub inne podręczne drobiazgi wożę na podłodze z przodu lub w drugim rzędzie. Na tych dywanikach wszystko jeździ przy każdym przyspieszaniu, hamowaniu i na zakrętach. Jest to szczególnie upierdliwe przy braku tunelu środkowego w drugim rzędzie siedzeń - torba wala się od prawej do lewej strony. Czasem się bałem, że "urwie" ekran lub coś.

Ostatecznie w drugim rzędzie wyjąłem eva i włożyłem fabryczny dywanik z weluru.

Rzadko wożę pasażerów z tyłu, więc po prostu co jakiś czas wjeżdżam tam z odkurzaczem ;)

4. Dywaniki montuje się do podłogi na rzep. Przy wyciąganiu ich na myjni trzeba trochę szarpnąć. W tym momencie z reguły część piasku rozsypuje się na wykładzinę pod dywanikiem...
Słabe to szczególnie dlatego, że trzymanie brudu miało być ich główną zaletą.


Ostatecznie będę z nimi jeździł, póki się nie zniszczą, bo szkoda mi wydanej kasy.
Następnym razem kupiłbym jednak klasyczne gumowe dywaniki.
Te oryginalne od Tesli ponoć są bardzo spoko. Szkoda, że nie były dostępne od początku.
 
Top