Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu

bro!

Nowy na Forum
a to ja nie mam w ogóle takiej zakładki. ale to nie jedyna rzecz której nie mam (jak np. odcinkowego pomiaru) 😅. w historii mam tylko ładowanie na SuC.

Dziękuję bardzo!
 

Attachments

  • Screenshot_20250708_151539_Tesla.jpg
    Screenshot_20250708_151539_Tesla.jpg
    202,8 KB · Liczba wyświetleń: 6

krzyss

Pionier e-mobilności
a to ja nie mam w ogóle takiej zakładki. ale to nie jedyna rzecz której nie mam (jak np. odcinkowego pomiaru) 😅. w historii mam tylko ładowanie na SuC.

Dziękuję bardzo!
Musisz wlaczyc w aucie zgode na wysylanie.
 

facet

Fachowiec
Robi wrażenie, gdy po zejściu ze szlaku widzimy, iż w hotelu będziemy mieć więcej prądu w baterii tesli niż po ruszeniu. Niby człowiek ogladał Zakopane testy, a jednak to bardzo fajne uczucie przeżyć to samemu. Podczas zdjęcia 67%, na miejscu rzeczywiście zrobiło się 68.View attachment 29611
Sam dojazd w góry bez szału, mimo spokojnej jazdy było średnio z Krakowa 18 kWh na 100 km.
Zjechałem z Równicy w Ustroniu i miałem 2% więcej na dole niz na górze a hamowanie rekuperacja to istna rewelacj. Hamulca nie dotknąłem. Natomiast druga strona medalu ze do trójki założyłem uchwyt na dwa rowery i z racji że wystaje ponad dach dos sporo zasieg realny spadło o przynajmniej 40%. Normalnie przy prędkościach 90-110 mam 14kWh średnio z rowerami nie zszedłem poniżej 20kWh. Średnia z 13tys km. Mam 15.9
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Dlatego od 15 lat uchwyty rowerowe leżą w piwnicy, są wypożyczalnie w każdym odwiedzanym przeze mnie miejscu. Koszt bagażnika dachowego plus zmarnowanej po drodze z Warszawy energii nigdy się nie zwróci. Chyba, że ktoś ma specjalistyczne wymagania, np. lata swoim wyczesanym MTB na single trackach (choć tam też można je pożyczać), albo dla niego rower to jeden jedyny główny sport i każdy cały urlop tylko jeździ.

Dzięki za podzielenie się statystykami, upewniły mnie by do modelu 3 też nie kupować żadnych bagażników. Choć myślałem, że te na hak nie są takie tragiczne dla spalania.
 

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
rozumiem, że ta opcja? pewnie pojawi sie dopiero po kolejnym ładowaniu, myślałem ze moze historię wstecz pociągnie
Mi na linii helpdesk Tesli kazali wszystko włączyć i statystyki pojawiały się w 1 h, albo i szybciej (a miało być w 24h), mogę porobić eksperymenty ile mogę powyłączać, żeby nadal działało.
 

bro!

Nowy na Forum
dziękuję, też do ich zadzwonię jakoś w piątek, to mi może podpowiedzą co z tym odcinkowym przy okazji..

EDIT, albo właśnie poklikam wszystko itd.
 

inter

Pionier e-mobilności
dziękuję, też do ich zadzwonię jakoś w piątek, to mi może podpowiedzą co z tym odcinkowym przy okazji..
Mi odcinkowy pomiar działa idealnie, ale musi być włączona nawigacja.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Top