[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?

TomRS

Pionier e-mobilności
To u nich norma zdaje się, u mnie przeważenie kół miało trwać od 11 do 19, jakimś cudem uwinęli się do 16. Dobrze chociaż, że testowki udostępniają bez problemu, nie wyobrażam sobie siedzieć tam na krzesełku cały dzień.
Nie mam za bardzo wyjścia, bo do domu mam 300 km. Niech otworzą już ten serwis w Swadzimiu…
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Nie mam za bardzo wyjścia, bo do domu mam 300 km. Niech otworzą już ten serwis w Swadzimiu…
Ten sam problem, mieszkam obok Gdańska. Wycieczka do ząbek równa się wywaleniu w kibel efektywnie więcej niż jednego dnia. W Warszawie rzadko kiedy mam coś konkretnego do roboty więc boli podwójnie.
 

jarqu

Posiadacz elektryka
To u nich norma zdaje się, u mnie przeważenie kół miało trwać od 11 do 19, jakimś cudem uwinęli się do 16. Dobrze chociaż, że testowki udostępniają bez problemu, nie wyobrażam sobie siedzieć tam na krzesełku cały dzień.
Hehe dokładnie ja wziąłem sobie Y żeby sobie pojeździć z nudów i stwierdziłem że ten Y to się dużo gorzej telepie niż trójka z którą przyjechałem na sprawdzenie opon. Także w sumie przekonałem się że u mnie nie jest zle :p
 

eimi

Pionier e-mobilności
Może specjalnie tak przeciągają żeby interesant pojeździł demowkami i doszedł do wniosku że u niego jest całkiem nieźle
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Może specjalnie tak przeciągają żeby interesant pojeździł demowkami i doszedł do wniosku że u niego jest całkiem nieźle
To źle trafili, nie dałem się złapać na lep demówek 😜 ale obejrzałem dokładnie X Plaid. Zdecydowanie najładniejsze wnętrze jak dla mnie. I na takie „zegary” przed kierownicą bym się nie obraził. Ciekawie wygląda też menu od pneumatyki. Koła odebrałem finalnie po 18, czyli 5 godzin to zajęło. Dodatkowo zirytował mnie fakt, że Kindle którego zabrałem żeby poczytać, okazał ci się być rozładowany 🤪
 
Last edited:

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Ja miałem wymienione wszystkie koła nie pomogło nic auto zostało w serwisie
Jeżeli coś skutecznie z tym zdziałają to napisz proszę co to było. Z mojego doświadczenia kilku egzemplarzy we wszystkich możliwych konfiguracjach każdy highland drży, tyle że jedne mniej inne bardziej.
 

kamilthusz

Posiadacz elektryka
Każdy LONG RANGE NA 4 koła czy każdy każdy
Każdy, tył napędy też wibrowały. Dla ścisłości, jeździłem sr tylko na eprimacy.

Podczas odbioru samochodu, rozmawiałem w "poczekalni" z bardzo miłym panem, oddał na serwis swojego highlanda tyl napęd z przebiegiem 5k z tury czerwcowej, z dokładnie tym problemem. Nie wiem czy i jak temat się rozwiązał.
 
Last edited:

inter

Pionier e-mobilności
Jeżeli coś skutecznie z tym zdziałają to napisz proszę co to było. Z mojego doświadczenia kilku egzemplarzy we wszystkich możliwych konfiguracjach każdy highland drży, tyle że jedne mniej inne bardziej.
Mi nie drży, serio.
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Nie każdy RWD ma ten problem, jeździłem trzema i jeden z nich wibrował, pierwszy, dlatego miałem drugą jazdę próbną innymi RWD i ten był ok, mocno mnie to wstrzymywało przed zakupem. RWD, którego kupiłem nie ma problemu z drżeniem. Jestem wyczulony na problemy ze złym wyważeniem, drżeniem, przerabiałem to w innym aucie.
 

Najnowsze dyskusje

Top