Tesla Model 3 SR vs LR RWD wg. analizy ChatGPT

MarcinEV

Posiadacz elektryka
no to testuję RWD. Wczoraj przejechałem jakieś 150 km. Głównie szybko. Autostradowo. Mocy nie brakuje. Dynamika wzorowa. Audio gra dobrze, wystarczy. Podłączyłem się na SC i od 60-80% zeszło dokładnie 9 min (doładował 13kwh). Bardzo dobrze wyciszony. Z tyłu komfort zdecydowanie mniejszy niż w Y. Jest też mniej miejsca. Wentylacja foteli to świetna sprawa. Kierunkowskazy są spoko, szybko się da przyzwyczaić. Dziś jeszcze pojeżdżę. Auto mam na weekend.
 

facet

Fachowiec
Mocy zabraknie CI po miesiącu, audio w AWD nieco lepsze, wentylacja niewiele wnosi jak gorąco, kierunkowskazy na rondzie nie do ogarnięcia.
 

Rafalski

Posiadacz elektryka
Osobiście uważam że RWD to najlepszy stosunek ceny do tego, co otrzymujemy. Każdy musi sobie odpowiedzieć sam. Mnie najbardziej skusiło na AWD to, że mam stała trasę ok 320km w dwie strony zazwyczaj z dniem przerwy więc w zimie nie miałem praktycznie żadnego buforu. Jak jeszcze postał na mrozie, to też każdy cenny procent uciekał. Musiałem się doładowywać dosłownie parę procent. Chce sobie teraz robić tą trasę na luźno. W podróży dłuższej jest to mniej irytujące bo i tak zatrzymalbym się z dzieciaczkami co jakieś 250km. Jeszcze teraz jak zwiększyli baterie z 57,5 na 62,5 to już w ogóle super jeździdło.
 

jezile

Fachowiec
... Swoje LFP lądujecie zawsze do 100% czyli tylko np. Raz na tydzień?
Jak mi wygodniej...jak jadę gdzieś dalej to naładuje do 100%, jak nie to nie ładuje przez 2-3 tyg. Tak jak już wcześniej pisałem - ładuje kiedy ja chce a nie kiedy samochód musi. ;)
 
Top