gim-kg

Pionier e-mobilności
1/ Ile szt aut jest w stanie pomieścić taka „gablota” ?
2/ ile h trwa rozładowanie takiego kolosa i ustawienie aut na parkingach ?
Ja akurat robię na kontenerowcu. Jeżeli chodzi o samochodowce to producent wykupuje akurat dana pojemność. Ile pomieści…. Na pewno sporo, czasami stoimy przy terminalach samochodowych i widzę jak wyglada rozładunek.
Na pewno jeżeli ktoś myśli o zakupie nowego samochodu bo „wcześniej nikt nie pierdział w fotel” to może się zdziwić, bo od fabryki do wydania w salonie jeździło już kilku jak nie kilkunastu kierowców. Jedne samochodu są bardziej lub mniej zabezpieczone i ograniczone programowo w tzw. Transport mode. Kolega mój woził Porsche i Bentley ale to dość specyficzne przypadki, baaardzo ograniczone. Reszta to raczej masówka.
 

Attachments

  • 9951E9F4-1C0F-4CEC-B5AC-54BFEC6AEF87.jpeg
    9951E9F4-1C0F-4CEC-B5AC-54BFEC6AEF87.jpeg
    107,2 KB · Liczba wyświetleń: 24

Wojtek_S

Zadomawiam się
Na moim koncie pojawiła się nowa kolejna faktura, która poza datą (miesiąc bez zmian) i numerem faktury nic się nie zmieniło. Nie rozumiem tego o co chodzi. Jestem ciekaw, ile będę miał takich bezsensownych faktur.
 

nabrU

Moderator

Alef

Zadomawiam się
Nie ma takiej mozliwosci.
Od wczoraj mam VIN i zachęcanie do zapłaty "Przejrzyj i zapłać". Czy muszę czekać na fakturę? Czy ona będzie widoczna/dostarczona po opłacie?
1678697744176.png
 

termipl

Nowy na Forum
Będziesz kupował kamerkę z wyświetlaczem przed kierownicą jak miał Bronek w swojej Tesli 3? Ja jestem ciekawy czy za chwilę nie będą produkować już z nowymi kamerami i nowym komputerem HW4. Wtedy się trochę wkurzę jak to będzie powiedzmy za kilka miesięcy. Pozdrowionka
HW 4 w Tesli Y na pewno prędko nie wejdzie poza tym rozmawiałem w tesli w ząbkach z jednym z pracowników i powiedział aby się nie przejmować na pewno zaraz wejdzie aktualizacja oprogramowania ponieważ ludzie dokupili rozszerzony autopilot po to aby mieć smart summit i system parkowania więc nie może być inaczej... Ja na pewno na razie nic nie kupuje do tesli myślę tylko nad tylnym wyświetlaczem ale to za jakiś czas ;)
 

brodiro

Zadomawiam się
Ja dostawałem SMSy ponaglające do płatności i też faktury nie miałem. W moim przypadku leasing nigdy by nie zapłacił bez faktury... także z jednej strony "Zapłać bo anulujemy zamówienie" a z drugiej nie ma jak zapłacić. Takie standardy w Tesli. Telefony, maile, stres... aż w końcu ktoś raczył tą fakturę wystawić. Oczywiście z błędami.

Dopiero trzecia faktura którą wystawili była prawidłowa. Kontaktu praktycznie zero. Odpiszą czasami jak im się chce, albo nawet nie. Nagle na stronie pojawia się dokument bez żadnego maila.

Poziom obsługi nie jest zły. Jest tak tragiczny, że nie mieści się to w głowie. Być może jak otworzą kolejne dwa salony w PL i zatrudnią więcej ludzi w Ząbkach to coś się zmieni. Na razie się nie zanosi raczej. Moje zamówienie obsługiwała Pani z salonu Niemieckiego, mimo iż z mojej strony zamówienie i kontakt był tylko z polskim salonem.
 

brodiro

Zadomawiam się
A nie dostałeś jeszcze SMS'a, że masz 48h na płatność a w przeciwnym razie zamówienie będzie anulowane? Jeśli nie to pewnie dostaniesz... przygotuj się psychicznie :)
 
Top